Så er der åbnet for unlock
Fra : Peder

Dato : 23-09-01 09:47

Hej Lars, Søren & Henrik
Vi er først ved at lave siden, så derfor kunne i ikke tilmelde jer på
siden, men nu har jeg lavet en midlertidig løsning. Indtil jeg får det
andet til at virke.
Databasen er tom endnu, så derfor fik i ikke nogle op i tabellen, da I
søgte efter forhandlere.
Men nu er I velkomne til at tilmelde jer.
Her er linket

http://www.301.dk/mobil.htm

m.v.h.
Peder

Fra : Peder

Dato : 23-09-01 10:35

Hej Lars.
Har du husket at trykke på opdater "F5". For jeg tror det er den gamle
side du ser på. For det røde kryds skulle være fjernet. Du skal også gøre
det ved den næste side. Så skulle det virke.

m.v.h.
Peder

Fra : Deaster

Dato : 24-09-01 09:05

"Peder" <peder@hks.dk> wrote in message news:3BADACDD.28798C4@hks.dk...
> [...]
> side du ser på. For det røde kryds skulle være fjernet. Du skal også gøre
> det ved den næste side. Så skulle det virke.

Det kører bare rigtigt for jeres firma hva. Jeg håber sgu i har mere styr på
at unlocke telefoner, end i har med jeres mail.

Jesper (Deaster)

Fra : Peder

Dato : 24-09-01 15:20

Hej Jesper
Tak for dit indlæg. Jeg vil gerne lige pointere at jeg ikke har et firma, og kan
ikke selv unlocke en telefon. Jeg prøver på at lære at lave hjemmesider. Med
interesse i at programmere i asp. Og jeg vil da hellere lave et asp program som
kan bruges til noget i stedet for at have en asp program som ligger og samler
elektroner på serveren. Så får jeg jo den også testet godt. samt får forhåbenlig
noget kritik jeg kan bruge til noget. For mit mål med unlock databasen er ikke
at få del i omsætningen ved de forskellige unlockere. Du kan jo også se at
kunderne skal emaile direkte til unlockeren. Uden om mig.

Med tiden håber jeg at jeg får lavet siden sådan at unlockerne selv kan
vedligeholde den v.h.a. brugernavn & pasword.

Jeg modtog nogle mail hvor de skrev at de gerne ville i databasen, men at den
ikke virkede. Så derfor lavede jeg en midlertidig løsning som du jo ka se på
siden.

m.v.h
Peder