Købers marked eller hvad
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 23-09-01 09:45

Hejsa

Jeg er ved at finde en brugt MC, og syntes faktisk at priserne er høje på de
brugte, sælger i dem til de som i forlanger, eller hvad, hvis jeg kigger på
mc-basen eller den blå avis, er der jo massere af MC´er tilsalg, set ud
derfra må det da være købers marked.
Jeg snakkede med en som har forsøgt at sælge en Suzuki GSX 250 R 92´, til
25000,- kr, efter et år opgav han og den strøg til 12000,- kr u syn

Dette skal ikke betragtes som et surt opstød, men mere som en undren

Mvh Jesper

Fra : Morten Juel

Dato : 23-09-01 09:42

sælge en Suzuki GSX 250 R 92´, til
> 25000,- kr, efter et år opgav han og den strøg til 12000,- kr u syn
Øj den ville jeg gerne ha købt !! bare som en lege cykel
Grunden til de høje priser er de sindsyge nypriser der er i øjeblikket !
Og ja nogle brugte maskiner er SINDSYGT dyre, hvad prisklasse kigger du i ??

Mvh
Morten

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 23-09-01 10:33

> Øj den ville jeg gerne ha købt !! bare som en lege cykel

Han var osse selv træt af det, men han skulle ud og rejse i lang tid, så han
var nød til det

> Grunden til de høje priser er de sindsyge nypriser der er i øjeblikket !

Jeg har kigget på lidt nye MC´er bla Suzuki AN400, GSF1200S, også Honda 500
(kan ikke husk hvad den hedder), jeg syntes prisen er meget fair på disse.

> Og ja nogle brugte maskiner er SINDSYGT dyre, hvad prisklasse kigger du i
??

Jeg har lavet et stor interval et sted mellem 20000 - 50000 kr , også skal
det nok være en Honda, 500 - 1000 ccm, det vigtigste er faktisk at den er
iorden, Og hvis det skulle være rigtigt vildt så ville jeg gerne finde en
(meget)gamle Goldwing, i den brune metalic farve, det ville være super, da
det er en drengedrøm

Mvh Jesper

Fra : moller

Dato : 23-09-01 11:09

"Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Og ja nogle brugte maskiner er SINDSYGT dyre, hvad prisklasse kigger du i

Øh, ja de er vildt høje... hvis du tjekker prisen på GSX 600... så
koster rigtig mange af de brugte det samme som en ny... samme er gældene med
SV650 osv... nå ja, man skal ikke forveksle SV650 og SV650 S men de brugter
er knageme tæt på ny prisen i den klasse... så jeg vil nu sige at det er
købers markede, for med de priser de ligger ud, så ville det være tåbeligt
ikke at prutte om prisen :) især hvis det er tæt på omsyn igen osv... andre
småting ligger i vejen :)

VH
Moller

Fra : Alexander Ørstrøm

Dato : 25-09-01 23:30

Da jeg tjekkede priser for et års tid siden var priserne høje pga den høje
yen, tror i ikke det ændrer sig med det knæk yen'en har lidt?

Eller vil det ikke gøre nogen forskel?

Alexander Ørstrøm

Morten Juel <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ok7fp$jsh$1@sunsite.dk...