Q33 NY
Fra : Mr. D

Dato : 22-09-01 21:47

Q33 NY - Dette var flynummeret på et af de fly, der ramte WTC. Prøv nu
dette:

1) Åben Word

2) Skriv flynummeret

3) Sæt størrelsen på bigstaverne til 26

4) Lav bogstavtyperne om til Windings (PCL6)

Hvad får du?

Spooky!!!

Mr. D

Fra : Stefan Holm

Dato : 23-09-01 00:36

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> writes:

> Q33 NY - Dette var flynummeret på et af de fly, der ramte WTC.

Nej, det var ej. Den har været nævnt i mange fora, men er afvist.

--
"How about a prime number? They're kind of romantic."

Fra : Stefan Holm

Dato : 23-09-01 00:41

Se f.eks. <http://www.snopes2.com/rumors/wingding.htm> nederst.

--
"Theorem 2.
Alexander the Great did not exist and he had an infinite number of limbs."

Fra : Mr. D

Dato : 22-09-01 00:49

Stefan Holm <stefan@aub.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:u66aapzdq.fsf@aub.dk...

Avda, den var grim. Tak for oplysningen, og mine dybeste beklagelser

Mr. D

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 23-09-01 13:07

Stefan Holm <stefan@aub.dk> skrev:

> Alexander the Great did not exist and he had an infinite number of limbs."

Nej, han havde ej. Den har været nævnt i mange fora, men er afvist.

Fniiis.

--
De bedste hilsner
Kevin Edelvang

"Praeterea censeo ecclesiam populi esse delendam"

Fra : Stefan Holm

Dato : 23-09-01 13:24

"Kevin Edelvang" <barok@mail.dk> writes:

> Nej, han havde ej. Den har været nævnt i mange fora, men er afvist.

Jeg lader min AI-signatur tale for sig selv denne gang.

FUT: dk.snak.off-topic
--
"There's never a flamethrower handy when you need it."

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 23-09-01 03:04

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:

>Spooky!!!

Som hovedregel: Hvis man støder på sådanne Smarte Trix™ med tal-
og/eller ordmagi og det ser for godt ud til at være sandt, så er det for
godt til at være sandt. Det ligemeget om det gælder udregning af
Antikrist, beviser for Bibelens guddommelige ophav eller afsløring af
Paven/EU/Keld Albrechtsen som Dyret fra Johannes Åbenbaring.

Derfor: Hvis man absolut *skal* poste sådanne ting, så er det en god idé
at følge devisen: "Hejsa. Dette ser godt nok vildt ud. Kan det virkelig
passe? Er der nogen af jer, der kan forklare det?" og ikke "Hej!!! Det'
helt Vildt! Prøv å gør sådan her og så sig Mig, om du ikke ås trot, at
Keld Albrechtsen er i ledtog med Satan!!!!?!?!?!???!!! Nå!!! Hva?!!".

(Jaja, de siger, det ikke er pænt at slå på folk, der ligger ned og har
rundet de 40, men nu er jeg jo en ugudelig hedning, så hvad...)

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Jeg er -ning-tilhænger."

Fra : Mr. D

Dato : 22-09-01 06:53

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:e3gqqtcm4kfhe86u6n0p8r4odhpbjicdht@4ax.com...
> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:
>
> Som hovedregel:

Du har simpelthen bare ventet på den her. Det har været med af spænding
let dirrende fingre på tastaturet, koldsved på panden og vildt stirrende
blik, med en frygt for at mit indlæg skulle forsvinde, og blot være et
synsbedrag, du har fofattet dette indlæg. Gennem dine tanker har faret
"Endelig, endelig! - Hvor er det længe siden, jeg har fået lov til at
jorde den ærværdige Mr. D"

.....og ikke "Hej!!! Det'
> helt Vildt! Prøv å gør sådan her og så sig Mig, om du ikke ås trot, at
> Keld Albrechtsen er i ledtog med Satan!!!!?!?!?!???!!! Nå!!! Hva?!!".

Hvad er der i vejen med det? Er han da ikke det?

> (Jaja, de siger, det ikke er pænt at slå på folk, der ligger ned

....og her er det jo som med alt andet i livet. Det er ikke de gode
tanker eller de retfærdige ytringer, der tæller, men den aktuelle
eksakte handling, som rent faktisk bliver udført

> og har
> rundet de 40, men nu er jeg jo en ugudelig hedning, så hvad...)

!#!!%#*Dererabsolutingenrespektblandtdeungeidagforautoriteter##!%&!*!%##
Jegskalkommeefterdigskaljeg#"!*#&"!!##*!!!

Prøv at lave den om til Windings, du!

Mr. D

Simon Griis

Fra : Mr. D

Dato : 22-09-01 21:03

> [...]
> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:
>
> Derfor: Hvis man absolut *skal* poste sådanne ting...

The date of the attack: 9/11 - 9 + 1 + 1 = 11
September 11th is the 254th day of the year: 2 + 5 + 4 = 11
After September 11th there are 111 days left to the end of the
year.
119 is the area code to Iraq/Iran. 1 + 1 + 9 = 11
Twin Towers - standing side by side, looks like the number 11
The first plane to hit the towers was Flight 11
But ....There's More.......
State of New York - The 11th State added to the Union
New York City - 11 Letters
Afghanistan - 11 Letters
The Pentagon - 11 Letters
Ramzi Yousef - 11 Letters (convicted of orchestrating the attack
on
the WTC in 1993)
Flight 11 - 92 on board - 9 + 2 = 11
Flight 77 - 65 on board - 6 + 5 = 11

Mr. D

Fra : Stefan Holm

Dato : 23-09-01 21:42

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> writes:

> The date of the attack: 9/11 - 9 + 1 + 1 = 11
<snip>

Det kan gøres med mange andre tal. Alt, der kræves, er lidt kreativitet.

Date of the attack: 11/9 11 - 9 = 2
Date of the attack: September 11 = 1 + 1 = 2
Year of the attack: 2001 = 2 + (0*0*1) = 2 + 0 = 2
September 11th is the 254th day of the year: 2 + 5 + 4 = 11 = 1 + 1 = 2
Telephone country code for Afghanistan: 93 9 * 3 = 27 93 - 27 = 56 = 5 + 6 = 11 = 1 + 1 = 2
World Trade Center: 2 towers
World Trade Center attacked by: 2 airplanes
Each airplane: 2 wings
The first plane to hit the towers was Flight 11: 1 + 1 = 2
New York = 2 words
The Pentagon = 2 words
Ramzi Yousef = 2 words

Kilde: <http://www.snopes2.com/spoons/fracture/numbers.htm>

--
"Min frikirkepræst fra Randers var begejstret for dine signaturer."

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-09-01 11:12

> [...]
> Afghanistan - 11 Letters
> The Pentagon - 11 Letters
> Ramzi Yousef - 11 Letters (convicted of orchestrating the attack

Orv orv orv, jeg vil være med til at gøre det her vildt on-topic:

Der er tre cifre i strenget "911". 9-3=6.

Der er seks ord i strengen "World Trade Center, New York City".

Der er seks bogstaver i Ramzi Yousef's efternavn, i ordet "center".

Det er tre seks-taller!

Som det blev påpeget var der 111 dage til årets slutning: 6*111=666

Og der er udsendt mindst 666 latterlige beregninger, påståede
profetier og lignende bavl på nettet i forbindelse med hændelsen.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I am a Bear of Very Little Brain,
The RockBear. ((^)) and long words Bother me."

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-09-01 11:28

> [...]
> Flight 11 - 92 on board - 9 + 2 = 11
> Flight 77 - 65 on board - 6 + 5 = 11

Orv orv orv, jeg vil være med til at gøre det her vildt on-topic:

Der er tre cifre i tallet 911. 9-3=6. 9-6-1-1=1. Altså står der 111.

Der er seks ord i strengen "World Trade Center, New York City".

Der er seks bogstaver i Ramzi Yousef's efternavn og i ordet "center".

Det er tre seks-taller!

Som det blev påpeget var der 111 dage til årets slutning, og 911 er et
skjult 111: 6*111=666

Fra : Mr. D

Dato : 23-09-01 16:10

Peter B. Juul <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m3u1xseve1.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> writes:
>
> Der er tre cifre i tallet 911. 9-3=6. 9-6-1-1=1. Altså står der 111.
osv

Hvorfor må hrr. Juul, når jeg ikke må? Hvorfor er der ingen, som skælder
ham ud?

Mr. D

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-09-01 18:24

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> writes:

> Hvorfor må hrr. Juul, når jeg ikke må? Hvorfor er der ingen, som skælder
> ham ud?

Fordi jeg ved hvordan man canceller andres indlæg.

--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Fra : Mr. D

Dato : 24-09-01 17:13

Peter B. Juul <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m3d74gec3k.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Fordi jeg ved hvordan man canceller andres indlæg.

Nååeeeh! Ja, se det forklarer jo en hel del

Mr. D

Fra : Lars Poulsen

Dato : 24-09-01 07:13

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Q33 NY - Dette var flynummeret på et af de fly, der ramte WTC.

Boeing 767-223ER, reg. nr. N334AA (WTC North tower, NY)
Boeing 767-222, reg. nr. N612UA (WTC South tower, NY)
Boeing 757-223, reg. nr. N644AA (Pentagon, Washington)
Boeing 757-222, reg. nr. N591UA (Sommerset, Pennsylvania)

Lars