Matrox G100
Fra : Jan Holm

Dato : 22-09-01 22:06

Hi Jeg har et problem med subj.

Det er jo et kort af ældre dato men opfylder egentligt mine krav. Jeg har
netop taget det med over i mit nye system. Problemet er at det skærmen
flimre når processoren arbejder (1.4 ghz athlon) Jeg kører 133 mhz FSB. Det
gør at AGP porten får 66 mhz, jeg mistænker det for at være problemet for
mit kort. Jeg aner ikke så meget om grafik kort men er der nogle der kan
hjælpe så ville det være lækkert.

Mvh Jan Holm

Fra : Stephan Vestergaard

Dato : 23-09-01 15:20

Hej Jan Holm
hvis jeg var dig så ville jeg anskaffe mig et nyt lowend grafik kort
for det du har er desværre rimelig out dated til det meste...
prøv med et gforce 2mx eller tnt2

Mvh.
Stephan