Hvad er det lige den hedder!?
Fra : Allan Nielsen

Dato : 22-09-01 21:15

I kender den sikkert:
But then i saw her face ba da da da I´m a believer!

jeg ved ikke om i kan sætte jer ind i melodien, men jeg håber der er en der
kender den, og som vil være flink at fortælle mig titlen på den!

Mvh Allan

Fra : Jesper Stampe

Dato : 22-09-01 21:32

"Allan Nielsen" <allan@computer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> kender den, og som vil være flink at fortælle mig titlen på den!

Et dette et trickspørgsmål? En pratical joke? Og er jeg den første den
falder i fælden? Kender I det det: af bare angst for at blive grinet ud
svarer jeg ikke.

Og no offense Allan - hvis du virkelig mener spørgsmålet helt alvorligt - så
synes du sikkert at ovenstående er et temmeligt uforskammet svar og det
undskylder jeg i så fald. Jeg mener - det hører til sjældenhederne at svaret
er indkluderet i spørgsmålet. Så - nu kom jeg sq til at svare alligevel *G*

Fra : Olek

Dato : 22-09-01 21:43

The Monkees: I'm a believer

Mvh
ole

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-09-01 21:44

Jeg vover pelsen og svarer.

Titel: I´m a believer
Skrevet af Neil Diamond og et kæmpehit for Monkees tilbage i 60`erne!

mvh Eva

Fra : Christian Joergensen

Dato : 22-09-01 21:48

Allan Nielsen <allan@computer.dk> wrote:

> But then i saw her face ba da da da I´m a believer!

Den "moderne" version er med Smashmouth - I'm a believer

--
Christian Jørgensen / If you need a screwdriver, use the general
http://www.razor.dk / purpose hammer.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 22-09-01 23:14

MANGE TAK FOR HJÆLPEN!

Og til Jesper: Ja, jeg mente det alvorligt! se bare på alle de flinke
mennesker der godt forstod mit spørgsmål!

Fra : Malene

Dato : 23-09-01 02:34

I'm A Believer - Smashmouth. Er lige nu på soudntracket fra "Shreck".

Malene

Allan Nielsen <allan@computer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9oiref$1dcd$1@news.cybercity.dk...