Om Ismael!
Fra : Erik

Dato : 22-09-01 13:34

1 Mos 16,
v7 Herrens engel traf hende ved en kilde i ørkenen, kilden ved vejen til
Shur.
v8 Han sagde: »Hagar, Sarajs trælkvinde, hvor kommer du fra, og hvor skal
du hen?« Hun svarede: »Jeg er på flugt fra min frue Saraj.«
v9 Men Herrens engel sagde til hende: »Vend tilbage til din frue, og find
dig i hendes behandling.«
v10 Og Herrens engel sagde til hende: »Jeg vil gøre dine efterkommere så
talrige, at de ikke kan tælles.«
v11 Og Herrens engel sagde til hende »Se, du er med barn; du skal føde en
søn og give ham navnet Ismael, for Herren har hørt din lidelse.
v12 Han skal blive et vildæsel af et menneske; hans hånd skal være vendt
mod alle og alles hånd mod ham, han skal leve på tværs af alle sine brødre.«

Kan man ikke sige den forudsigelse er gået i opfyldelse.

Erik

Støt "det tårnhøje helvede", købe Bin Ladens danske økologiske
mejeri-produkter.

Fra : Live4Him

Dato : 22-09-01 14:30

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
brødre.«

> Kan man ikke sige den forudsigelse er gået i opfyldelse.
~~~~~~~~~~~~
Jo, men den opfyldelse gjaldt vel bare Ismael, og ikke hans efterfølgere.

jørgen.

Fra : Erik

Dato : 22-09-01 16:04

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> brødre.«

> ~~~~~~~~~~~~
> Jo, men den opfyldelse gjaldt vel bare Ismael, og ikke hans efterfølgere.

Måske, men så har hans slægt vist arvet hvad der ligger i arvemassen/DNA
profilen

Erik

*Køb dansk børnemælk og støt Jihad!*

Fra : Live4Him

Dato : 22-09-01 16:25

> Måske, men så har hans slægt vist arvet hvad der ligger i arvemassen/DNA
~~~~~~~~~~~~
Det er vist mere et udtryk for fordomme. Muslimer er mennesker ligeså
forskellige som os kristne.

> *Køb dansk børnemælk og støt Jihad!*
~~~~~~~~~~~~
Er det en slags dårlig joke, eller hvad har mælk med Jihad at gøre ?

jørgen.

Fra : Erik

Dato : 22-09-01 17:08

> [...]
> forskellige som os kristne.

> ~~~~~~~~~~~~
> Er det en slags dårlig joke, eller hvad har mælk med Jihad at gøre ?

Nej Jørgen, det ser ud til at dine (terro)flygtninge investere i
mejeri-selskaber
Læs aviserne eller tekst-tv.

Se tv2 kl 19.00 22 terrorister andholdt herhjemme

Erik

Fra : Live4Him

Dato : 22-09-01 17:58

> [...]
> mejeri-selskaber
> Læs aviserne eller tekst-tv.
>
> Se tv2 kl 19.00 22 terrorister andholdt herhjemme
I dine øjne er alle muslimer vist terrorister. Prøv at forholde dig
objektivt til tingene.

jørgen.

Fra : Erik

Dato : 22-09-01 19:09

> "Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> ~~~~~~~~~~~~
> I dine øjne er alle muslimer vist terrorister. Prøv at forholde dig
> objektivt til tingene.

Kærer Jørgen, læs koranen og lær, Alle Muslimer er fundamentalister
eller også er de vantro, og alle Muslimer ligger ifølge koranen i Kamp
/krig med de vantro/kristne/jøder og det er den bog jeg hader, ikke
menneskerne. Alle Muslimer skal kæmpe Allahs sag, som er at udbrede
Islam og bliver denne udbredelse stoppet så tillader Koranen at de
bruge magt.

Nok om det Jørgen,

Erik

Fra : kjaer

Dato : 22-09-01 20:04

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:uF2r7.8462$lk7.150495@news.get2net.dk...

> [...]
> mejeri-selskaber
> Læs aviserne eller tekst-tv.
>
> Se tv2 kl 19.00 22 terrorister andholdt herhjemme

Jeg har set dit skæg Erik. Pas på du ikke bliver taget for at være iman.

Fra : Erik

Dato : 22-09-01 19:18

"kjaer" <villykn@greennet.gl> skrev i en meddelelse

> "Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set dit skæg Erik. Pas på du ikke bliver taget for at være iman.

Sjovt nok du siger det, Jeg boede engang i Østafrika og var blevet meget
langskæget, jeg fandt ved et tilfælde ud af at skæget gav mig en hel del
respekt mellem Islamske arbejder.

Erik