Stalker tager gas dårligt
Fra : Morten Larsen

Dato : 22-09-01 09:03

Hej

Jeg har en stalker 30 hvor alle
begrænsninger er fjernet, og med en
Basic udstødning.
Den kører sådan set hurtigt nok, og
accelererer også ok, Men - somme
tider når jeg holder stille og giver fuld gas,
så er det som om motoreren bare får en anden
lyd, og jeg er nød til at slippe gassen, og "lege" lidt
med håndtaget, for at få den til at tage omdrejninger.

Skal man ændre dyssestørrelse i karburatoren, for
at få det hele til at passe sammen. Jeg gider ikke
begynde med eksperimenter med dysser, men hvis
nogen ved noget konkret ?

Karburatoren er renset - tændrør er nyt, og det
virker ikke som vario-problem, for på støtteben, kan
den finde på lidt af det samme.

??

Morten

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 22-09-01 09:42

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> wrote in message

> Karburatoren er renset - tændrør er nyt, og det
> virker ikke som vario-problem, for på støtteben, kan
> den finde på lidt af det samme.

Æhm... Hvilke ruller har du i?
Hvad er det for en anden lyd?

Har sgu ikke hørt om at man skal skifte dyse p.g.a. afdrosling + Basic. Jeg
kører selv med Basic + 7 g ruller, og det eneste der er galt er at remmen
glider, hvilket gør at jeg skal ud og fikse mig en strammere trykfjeder...

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Lasse Laursen

Dato : 22-09-01 10:24

"[UC]Rapperand" <now@y.d00d> skrev i en meddelelse

> [...]
> glider, hvilket gør at jeg skal ud og fikse mig en strammere trykfjeder...

Hvordan kan man vide at remmen glider? Og hvordan påvirker de
ydelsen?

MvH Lasse Laursen
Gilera Stalker '01

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 22-09-01 11:22

> Hvordan kan man vide at remmen glider? Og hvordan påvirker de
> ydelsen?

Du kan TYDELIGT mærke at den lige pludselig ikke trækker, dit optræk
"hakker" m.m.
Den kan også glide rundt i starten, der kan man sjældent mærke det...
Kører du stadig med standard trykfjeder?

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Lasse Laursen

Dato : 22-09-01 16:25

> [...]
> Den kan også glide rundt i starten, der kan man sjældent mærke det...
> Kører du stadig med standard trykfjeder?

Ja, jeg kører stadig med standard. Warum?

MvH Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 23-09-01 13:37

> Ja, jeg kører stadig med standard. Warum?

Hmm, der er EKSTREMT stor sandsynlighed for at din rem glider...
Prøv en Polini sølvfjeder...

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Christian Petersen

Dato : 22-09-01 20:13

Hvis du besøger http://www.motoscooter.da.ru er der en der mugligvis
jan give dig et svar!

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-09-01 11:58

"Christian Petersen" <cypher@baad.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du besøger http://www.motoscooter.da.ru er der en der mugligvis
> jan give dig et svar!

Nu gider jeg altså snart ikke se på det latterlige link mere! Kan du ikke
fatte at dette ikke er et sted hvor man
gør reklame for sin hjemmeside?

/Thomas

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 23-09-01 13:37

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> wrote in message

> Nu gider jeg altså snart ikke se på det latterlige link mere! Kan du ikke
> fatte at dette ikke er et sted hvor man
> gør reklame for sin hjemmeside?

Hørt!

--