Min forside er ødelagt, baggrunden er væk
Fra : Rita Olesen

Dato : 22-09-01 08:41

Baggrundsbilledet på min forsides højre halvdel er væk.
- Hjemmeside: http://www.rita.esenet.dk -
Det er sket efter jeg har lavet en anden side med TEMA.
Da jeg så åbnede min forside, der består af en venstre og
højre halvdel, så var baggrundsbilledet væk fra højre
halvdel af forsiden. Jeg satte så bare baggrundsbilledet
ind som sædvanligt, men det kan ikke ses, når siden
uploades. Når siden er åben i Frontpage, ser den normal
ud.
Det er før sket det samme, når jeg har lagt et TEMA ind
på en side, at det fjerner baggrundsbilledet på andre sider,
men jeg har altid kunnet få baggrundsbilledet frem igen.
Hvad pokker skal jeg gøre?
----
Med venlig hilsen Rita
Hjemmeside: http://www.rita.esenet.dk

Fra : Rita Olesen

Dato : 22-09-01 09:34

>Hvad pokker skal jeg gøre?

Jeg har løst problemet ved at lave en ny side fra bunden.
Men jeg vil stadigvæk gerne vide, hvad jeg skal gøre ved
problemet, for jeg er ret sikker på, at det vil opstå igen.
----
Med venlig hilsen Rita
Hjemmeside: http://www.rita.esenet.dk

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 22-09-01 19:38

Når du tilføjer et teme kan man vælge øverst til venstre om det kun skal
være for den enkelte side, eller hele webbet!?!? Kan det være her du laver
en fejl...

Thomas

Fra : Rita Olesen

Dato : 23-09-01 08:19

> Når du tilføjer et teme kan man vælge øverst til venstre om det kun skal
> være for den enkelte side, eller hele webbet!?!? Kan det være her du >laver en fejl...
> Thomas

Hej Thomas
Tak for dit svar.
Det er muligvis der, det er gået galt. Jeg kan ikke huske, hvad jeg valgte.
Når jeg for eftertiden sidder og leger med temaer, tror jeg, at jeg gemmer dem et andet sted end under: 'Mine Websteder'. Ganske vist ligger den side jeg eksperimenterede med i en anden mappe end min hjemmeside, men begge mapper ligger i 'Mine Websteder'.
Med venlig hilsen Rita
http://www.rita.esenet.dk