Asus V6600 varme!!
Fra : Dyrand

Dato : 21-09-01 23:13

Hej gruppe!

Jeg har et Asus V6600 de luxe grafikkort

Er der nogen, her i gruppen der ved, hvor varmt sådan et kort må det blive?.
Mit kort ligger på omkring 76 grader og måske derover ved belastning.

Med venlig hilsen
Jan.

Fra : DeepBlur

Dato : 22-09-01 10:02

Hej Jan..
Ville bare lige infomere...
Min ligger på 72 grader.

MVH DeepBlur

Fra : news.uni2.dk

Dato : 24-09-01 08:20

Jeg har også sådan 2 stykker, det ene fladt til 55 grader efter jeg gjorde
blæseren ren, det anden ligger på 65 grader uden rengjort blæser.

Fra : Dyrand

Dato : 24-09-01 12:28

Det er EFTER jeg havde renset køler og blæser temperaturen faldt kun med et
par grader!
M.v.h
Jan