Paris rundt (igen igen)
Fra : Thomas H

Dato : 21-09-01 22:14

Nogen der ved et sted hvor man kan dl videoen med ham der køre Paris rundt.?
Jeg ved den tidligere har været op at vende her på NG men dengang vidste jeg
ikke at han angiveligt skulle have gjort det på 13 mins og syntes egentligt
at det lød ret kedeligt, derfor gik jeg ikke op i det.
Jeg har forøvrigt hørt at han er død i forsøget på at slå sin egen sindsyge
rekord.

Mvh Thomas H

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 21-09-01 23:05

Thomas H <cfp14361@vip.cybercity.dk> skrev i en
> [...]
> at det lød ret kedeligt, derfor gik jeg ikke op i det.
> Jeg har forøvrigt hørt at han er død i forsøget på at slå sin egen

Så en lignende tåbe dernede, dog meget mere forsigtigt kørende. Ham var de
også ved at feje op lidt længere henne. Hvorfor ikke hellere skyde sig selv
eller hoppe ud fra et højhus, det går da ikke ud over andre.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : james

Dato : 22-09-01 10:36

> Hvorfor ikke hellere skyde sig selv
> eller hoppe ud fra et højhus, det går da ikke ud over andre.

Jeg kender mindst 19 personer, som jeg kunne ønske havde fulgt din
anbefaling......

-james

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 22-09-01 09:33

"Thomas H"
skrev
> Nogen der ved et sted han kan dl videoen med ham der køre Paris rundt.?
***************'
Der ligger noget af det her:
http://www.tomsnak.dk/ShowStuff.asp?id=991
Jeg har ikke tjekket om det er det hele.
Fandt i øvrigt lige ud af, at der ligger flere små klip på www.tomsnak.dk
under rubrikken "vilde ting"

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : RpR

Dato : 22-09-01 15:53

http://hes.iki.fi/bike-video/Pascals_ride_paa_La_peripherique-HQ.mpeg

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Ole Sørensen

Dato : 25-09-01 08:57

Der ligger temmelig mange filmklip her: http://www.bikemovies.com - Blandt
andet den du leder efter! - Spørger du mig, må han sgu´ ikke have være helt
rask!!!!

Fra : Ole Sørensen

Dato : 25-09-01 08:59

Der er en del film på www.bikemovies.com - Blandt andet den du leder
efter! - Spørger du mig, må han sgu´ ikke have været helt rask!!!

Fra : RpR

Dato : 25-09-01 14:57

> Der er en del film på www.bikemovies.com - Blandt andet den du leder
> efter! - Spørger du mig, må han sgu´ ikke have været helt rask!!!

Var han heller ikke bagefter at have forsøgt at slå rekorden, noget med
240km/t op i personbil.