/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Vedr. Telmore
Fra : Flemmig


Dato : 21-09-01 21:47

Her kommer endnu en spændende historie !!


Da telmore startede med nr. flytning den 1/7 2001 sprang jeg på vognen.
Samme aften tilmeldte jeg mig via nettet.
Jeg har sonofon.

3 dage efter tilmeldte min kammerat sit sonofon nr, og vi trak beløbet fra
mit dankort.

Der gik så ca 14 dage og jeg fik brevet hvor jeg skulle skrive under, og det
skete så. Samme aften postede jeg brevet.

Han fik også brevet og fulgte instruktionen.

Efter ganske kort tid modtog han så sit simkort, men jeg modtog intet...

Jeg forventede så at det snart kom.

d. 24/7 lukker sonofon mit kort. Min kammerats kort forbliver åbnet og han
kan fortælle mig at hans bliver åbnet til en bestemt dato. Dette sker og han
er lykkelig.

Men lille mig, jeg sidder stadig med et lukket sonofon kort. her d. 21/9 og
alle mine bekendte griner af mig når de ringer til mig. Nr du har kaldt
eksistere ikke !! det er hvad der bliver sagt når man ringer til mig.

Jeg fulge John K, sag, og var rystet over hvor hurtigt at det pludeselig gik
da FR (Telmore) kom ind i sagen.

Jeg har ringet til telmore 34 gange og hver gang snakker de. Jeg har mailet
med flere fra firmaet og de snakker og snakker. Mit nr er og bliver lukket.

Du har hørt sangen før, men hvor er det dog trætteligt.

Flemming



 
 
Flemmig (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Flemmig


Dato : 21-09-01 21:51

Dette brev modtog jeg den 10 / 9

Hej Flemming

Vi har bedt TDC om at henvende sig til dit selskab igen for at få nummeret
over til os, så der kan gå op til en 14 dage

Med venlig hilsen



Bjarne Jacobsen - TELMORE A/S
Carl Gustavs Gade 3, 2.
2630 Taastrup
www.telmore.dk - bj@telmore.dk



-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: flemming-paag@mailme.dk [mailto:flemming-paag@mailme.dk]
Sendt: 6. september 2001 13:56
Til: Henrik Jacobsen
Emne: Re: nummerflytning xxxxxxxx



HVORDAN GÅR DET MED MIN NUMMERFLYTNING ? ALLE TROR AT JEG ER EN FUSKER EFTER
AT
JEG IKKE KAN KONTAKTES MERE ? NU ER DET 2 MD SIDEN AT JEG BESTILTE.> Goddag
>
> Tak for din mail, men jeg er ikke helt sikker på at jeg forstod den ?
>
> Med venlig hilsen
>
>
> Henrik Jacobsen - TELMORE A/S
> Carl Gustavs Gade 3, 2.
> 2630 Taastrup
> www.telmore.dk - hj@telmore.dk
>
>
>










Flemmig (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Flemmig


Dato : 21-09-01 21:52

Brev modtaget d. 13 / 9

Kære Flemming Paag

Vedr. overflytning af mobilnummer xxxxxxxx

Vi beklager dybt, at der er forsinkelse på overflytningen af dit mobilnummer
til TELMORE. Vi har endnu ikke modtaget en tilbagemelding fra din nuværende
operatør på vores anmodning om at flytte dit nummer til TELMORE, selvom vi
har rykket for en klarmelding.

Vi arbejder på højtryk for at få svar, så vi hurtigst muligt kan byde dig
velkommen som aktiv kunde.

Vi påtager os ansvaret for forsinkelsen, som ligger langt fra vores idé om
god service. Dele af processen har vi desværre ikke indflydelse på.

Vi gør alt, hvad der er muligt for at presse på for at øge tempoet og beder
dig venligst have lidt tålmodighed endnu.

NB : Dette er en informationsmail og kan IKKE besvares !

Med venlig hilsen
TELMORE A/S






Flemmig (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Flemmig


Dato : 21-09-01 21:56

Det jeg vil sige til dig der står for at skifte er !

Det kan have nogen store omkostninger ikke økonomiske men på det personlige
plan at flytte teleselskab, de penge jeg skulle spare i fremtiden er tabt,
ved at folk har droppet at kontakte mig,

Derfor kan jeg kun sige at man skal overveje hvad man gør inden at man
flytter.

Venlig hilsen

Flemming



John K (21-09-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 21-09-01 23:15

> Da telmore startede med nr. flytning den 1/7 2001 sprang jeg på vognen.
> Samme aften tilmeldte jeg mig via nettet.
> Jeg har sonofon.
>
> 3 dage efter tilmeldte min kammerat sit sonofon nr, og vi trak beløbet fra
> mit dankort.
>
> Der gik så ca 14 dage og jeg fik brevet hvor jeg skulle skrive under, og
det
> skete så. Samme aften postede jeg brevet.
>
> Han fik også brevet og fulgte instruktionen.
>
> Efter ganske kort tid modtog han så sit simkort, men jeg modtog intet...
>
> Jeg forventede så at det snart kom.
>
> d. 24/7 lukker sonofon mit kort. Min kammerats kort forbliver åbnet og han
> kan fortælle mig at hans bliver åbnet til en bestemt dato. Dette sker og
han
> er lykkelig.
>
> Men lille mig, jeg sidder stadig med et lukket sonofon kort. her d. 21/9
og
> alle mine bekendte griner af mig når de ringer til mig. Nr du har kaldt
> eksistere ikke !! det er hvad der bliver sagt når man ringer til mig.
>
> Jeg fulge John K, sag, og var rystet over hvor hurtigt at det pludeselig
gik
> da FR (Telmore) kom ind i sagen.
>
> Jeg har ringet til telmore 34 gange og hver gang snakker de. Jeg har
mailet
> med flere fra firmaet og de snakker og snakker. Mit nr er og bliver
lukket.
>
> Du har hørt sangen før, men hvor er det dog trætteligt.


Det ligner jo på mange punkter min sag - det der egentlig gjorde mig mest
muggen var at jeg egentlig følte Telmore ignorerede det hele - der kom ingen
informationfra dem, de svarede ikke tilbage som lovet og bægeret flød over
da Frank ikke svarede på mine indlæg her i NG'en - men på andres.
Det resulterede i en (lettere negativ) e-mail til Frank fra Telmore -
herefter kom der gang i sagerne.

Du kan jo eventuelt prøve at sende en e-mail direkte til Allan (Telmore's
supportleder) - det var ham der fik ordnet de problemer jeg havde - se evt.
www.telmore.dk


Mvh

John K





Fischer (22-09-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 22-09-01 09:00

> Da telmore startede med nr. flytning den 1/7 2001 sprang jeg på vognen.
> Samme aften tilmeldte jeg mig via nettet.
> Jeg har sonofon.

Samme her ........

> Der gik så ca 14 dage og jeg fik brevet hvor jeg skulle skrive under, og
det
> skete så. Samme aften postede jeg brevet.
---
> d. 24/7 lukker sonofon mit kort. Min kammerats kort forbliver åbnet og han
> kan fortælle mig at hans bliver åbnet til en bestemt dato. Dette sker og
han
> er lykkelig.

Du fik brevet ca. d. 15/7. Med 'brevet' regner jeg med at du mener fuldmagt
så Telmore kunne opsige dit abonnement?
Men hvorfor lukker Sonofon dit nummer allerede den 24/7?
Havde du allerede selv opsagt dit abonnement?

Jeg troede ellers at jeg havde rekorden i forsinkelse. Men jeg føler min
rekord er truet.

> Men lille mig, jeg sidder stadig med et lukket sonofon kort. her d. 21/9
og
> alle mine bekendte griner af mig når de ringer til mig. Nr du har kaldt
> eksistere ikke !! det er hvad der bliver sagt når man ringer til mig.

Det er der mange der undrer sig over. Burde de ikke lave en speciel besked:
"Nummeret er under flytning"?

Men altså: Ifølge Telmore, så er de lige nu ved at "rydde op" i de
tilmeldinger de modtog i juli måned. Noget tyder altså på, at der (endelig)
er ved at komme lidt struktur over flytningerne.
Det virker noget underligt at nogen bliver flyttet på 5 minutter mens andre
skal vente 1½ måned.

Jeg har i øvrigt lige fået mit nye SIM-kort for 10 minutter siden. ENDELIG
!!!!!!!!!
44 dages venten er slut. Besværet og ærgrelserne har langt, langt oversteget
hvad jeg nogensinde kan spare på min telefonregning.

Jeg har i øvrigt puttet det nye SIM-kort (altså gamle nummer) over i en
ekstra telefon mens mit "midlertidige" nummer er i min normale telefon. Nu
vil de næste par uger vise hvilken telefon der ringer mest, og det vil være
med til at afgøre hvilket nummer jeg faktisk beholder!

--
*Fischer
Måske uofficiel danmarksrekordholder i mobilnummerportalitetsforsinkelse.
44 DAGE med et dødt telefonnummer var prisen for at flytte mit nummer
til Telmore fra Sonofon.




B&P (22-09-2001)
Kommentar
Fra : B&P


Dato : 22-09-01 11:00

Jeg har skrevet min historie om sonofon og telmore før og kan sige at det
stadig ikke er løst.

Hurtig resume..

Bestilte flytning d. 1/7 og sonofon opsagde det d. 13/8.
Fik mit kort fra telmore d. 13/9,men kunne ikke bruge det.
Her den anden dag gik forbindelsen igennem,men kan ikke modtage opkald og
sms.

Grunden til det hele ER SONOFON...( måske)

De lukkede mit abb. selv om de ikke måtte.
De afviste flytning,selv om de ikke måtte.
Og nu har de ikke lukket det gamle kort helt ned. ( det virker ikke mere,men
er stadig ikke 100% hos telmore.)

Telmore giver sonofon skylden for det hele,men sonofon siger,at de intet
kender til det.

FEDT..

Så nu er jeg kommet så langt,at jeg dog kan ringe og sende,men ikke modtage
og derfor
går jeg sgu over til tiscali.

MVH.
Bente


"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:swXq7.8346$lk7.148468@news.get2net.dk...
> > Da telmore startede med nr. flytning den 1/7 2001 sprang jeg på vognen.
> > Samme aften tilmeldte jeg mig via nettet.
> > Jeg har sonofon.
>
> Samme her ........
>
> > Der gik så ca 14 dage og jeg fik brevet hvor jeg skulle skrive under, og
> det
> > skete så. Samme aften postede jeg brevet.
> ---
> > d. 24/7 lukker sonofon mit kort. Min kammerats kort forbliver åbnet og
han
> > kan fortælle mig at hans bliver åbnet til en bestemt dato. Dette sker og
> han
> > er lykkelig.
>
> Du fik brevet ca. d. 15/7. Med 'brevet' regner jeg med at du mener
fuldmagt
> så Telmore kunne opsige dit abonnement?
> Men hvorfor lukker Sonofon dit nummer allerede den 24/7?
> Havde du allerede selv opsagt dit abonnement?
>
> Jeg troede ellers at jeg havde rekorden i forsinkelse. Men jeg føler min
> rekord er truet.
>
> > Men lille mig, jeg sidder stadig med et lukket sonofon kort. her d. 21/9
> og
> > alle mine bekendte griner af mig når de ringer til mig. Nr du har kaldt
> > eksistere ikke !! det er hvad der bliver sagt når man ringer til mig.
>
> Det er der mange der undrer sig over. Burde de ikke lave en speciel
besked:
> "Nummeret er under flytning"?
>
> Men altså: Ifølge Telmore, så er de lige nu ved at "rydde op" i de
> tilmeldinger de modtog i juli måned. Noget tyder altså på, at der
(endelig)
> er ved at komme lidt struktur over flytningerne.
> Det virker noget underligt at nogen bliver flyttet på 5 minutter mens
andre
> skal vente 1½ måned.
>
> Jeg har i øvrigt lige fået mit nye SIM-kort for 10 minutter siden. ENDELIG
> !!!!!!!!!
> 44 dages venten er slut. Besværet og ærgrelserne har langt, langt
oversteget
> hvad jeg nogensinde kan spare på min telefonregning.
>
> Jeg har i øvrigt puttet det nye SIM-kort (altså gamle nummer) over i en
> ekstra telefon mens mit "midlertidige" nummer er i min normale telefon. Nu
> vil de næste par uger vise hvilken telefon der ringer mest, og det vil
være
> med til at afgøre hvilket nummer jeg faktisk beholder!
>
> --
> *Fischer
> Måske uofficiel danmarksrekordholder i mobilnummerportalitetsforsinkelse.
> 44 DAGE med et dødt telefonnummer var prisen for at flytte mit nummer
> til Telmore fra Sonofon.
>
>
>



John K (22-09-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 22-09-01 15:49

> Bestilte flytning d. 1/7 og sonofon opsagde det d. 13/8.
> Fik mit kort fra telmore d. 13/9,men kunne ikke bruge det.
> Her den anden dag gik forbindelsen igennem,men kan ikke modtage opkald og
> sms.
>
> Grunden til det hele ER SONOFON...( måske)
>
> De lukkede mit abb. selv om de ikke måtte.

Hvorfår måtte de ikke det?

> De afviste flytning,selv om de ikke måtte.

De er vel kommet med en begrundelse?

> Og nu har de ikke lukket det gamle kort helt ned. ( det virker ikke
mere,men
> er stadig ikke 100% hos telmore.)
>
> Telmore giver sonofon skylden for det hele,men sonofon siger,at de intet
> kender til det.
>

Træls - der er vel ikke andet at gøre end at tale med store bogstaver over
for Telmore's ledelse.
At ringe til deres support virker efter mine erfaringer ikke - de kan ikke
stille noget op alligevel.

> Så nu er jeg kommet så langt,at jeg dog kan ringe og sende,men ikke
modtage
> og derfor
> går jeg sgu over til tiscali.

Det er så spørgsmålet om problemet ikke bare følger med.


Mvh

John K




B&P (22-09-2001)
Kommentar
Fra : B&P


Dato : 22-09-01 18:39

Oki....

De må ikke lukke et abb. i flytningsperioden når man ikke har fået en 100 %
ny forbindelse,for man må ikke være uden dækning.
Og ang. at de afviste flytningen,der sagde telmore at det gør sonofon tit,da
de ikke er så gode venner.
Der er mange af telmores nye kunner fra sonofon,der har oplevet det samme.

Det er sådan,at først da jeg ringede til telmors hovedkontor og snakkede med
en der hedder Henrik,skedte der noget og han tog hånd om problemerne.

Hvis jeg stadig ikke kan modtage opkald og sms på mandag,har telmore sagt,at
så må sonofon sgu ha en over fingerne.

Bente


"John K" <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3baca51f$0$4794$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Bestilte flytning d. 1/7 og sonofon opsagde det d. 13/8.
> > Fik mit kort fra telmore d. 13/9,men kunne ikke bruge det.
> > Her den anden dag gik forbindelsen igennem,men kan ikke modtage opkald
og
> > sms.
> >
> > Grunden til det hele ER SONOFON...( måske)
> >
> > De lukkede mit abb. selv om de ikke måtte.
>
> Hvorfår måtte de ikke det?
>
> > De afviste flytning,selv om de ikke måtte.
>
> De er vel kommet med en begrundelse?
>
> > Og nu har de ikke lukket det gamle kort helt ned. ( det virker ikke
> mere,men
> > er stadig ikke 100% hos telmore.)
> >
> > Telmore giver sonofon skylden for det hele,men sonofon siger,at de intet
> > kender til det.
> >
>
> Træls - der er vel ikke andet at gøre end at tale med store bogstaver over
> for Telmore's ledelse.
> At ringe til deres support virker efter mine erfaringer ikke - de kan ikke
> stille noget op alligevel.
>
> > Så nu er jeg kommet så langt,at jeg dog kan ringe og sende,men ikke
> modtage
> > og derfor
> > går jeg sgu over til tiscali.
>
> Det er så spørgsmålet om problemet ikke bare følger med.
>
>
> Mvh
>
> John K
>
>
>



John K (22-09-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 22-09-01 19:32

> De må ikke lukke et abb. i flytningsperioden når man ikke har fået en 100
%
> ny forbindelse,for man må ikke være uden dækning.

Så vidt jeg ved kan dit gamle teleselskab lukke dit abonnement når
bindingsperioden eller opsigelsesperioden på 30 dage er gået.

> Og ang. at de afviste flytningen,der sagde telmore at det gør sonofon
tit,da
> de ikke er så gode venner.
> Der er mange af telmores nye kunner fra sonofon,der har oplevet det samme.

Ja - jeg er selv skiftet fra Sonofon til Telmore.
Hvem der var skyld i at det gik galt vil jeg ikke udtale mig om - jeg har
dog min mening om hvem der har været uprofessionel i den sag.

> Det er sådan,at først da jeg ringede til telmors hovedkontor og snakkede
med
> en der hedder Henrik,skedte der noget og han tog hånd om problemerne.

Sådan skal det være.

> Hvis jeg stadig ikke kan modtage opkald og sms på mandag,har telmore
sagt,at
> så må sonofon sgu ha en over fingerne.

Så sker der åbenbart noget i sagen...


Mvh

John K




John K (22-09-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 22-09-01 15:44

> 44 dages venten er slut. Besværet og ærgrelserne har langt, langt
oversteget
> hvad jeg nogensinde kan spare på min telefonregning.


Hmmm.... du må da have sparet en masse penge i alle de dage hvor dit
abonnement er lukket pga. flytning.

August måned blev da den billigste måned rent mobilregningsmæssigt for mit
vedkommende, siden jeg fik mobil :)

Men om ikke andet rart at der nu endelig er kommet gang i sagerne.


Mvh

John K




Fischer (22-09-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 22-09-01 22:07

> Hmmm.... du må da have sparet en masse penge i alle de dage hvor dit
> abonnement er lukket pga. flytning.

Nej, for jeg blev nødt til at købe en TDC mobiltid (VicTid) startpakke for
at folk kunne få fat i mig - og jeg i dem.
Alternativt kunne jeg jo have oprettet et Telmore abonnement med nyt nummer,
men jeg manglede motivationen.

> August måned blev da den billigste måned rent mobilregningsmæssigt for mit
> vedkommende, siden jeg fik mobil :)

Ikke for mig!
Jeg har bruget meget mere end mit eksisterende Sonofon Variant ville have
kostet.

--
*Fischer
Måske uofficiel danmarksrekordholder i mobilnummerportalitetsforsinkelse.
44 DAGE med et dødt telefonnummer var prisen for at flytte mit nummer
til Telmore fra Sonofon.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste