en celle som frame!!
Fra : Nicolaj Huss

Dato : 21-09-01 21:37

Hej NG

Jeg sidder og leger lidt med et design, men er imidlertidigt stødt ind i et
problem.

Det er svært at forklarer problemet, så jeg har lagt et billede ud på
nettet.

Mit problem består i at, jeg vil have den store firkant i midten til at være
en frame, men hvordan??

Billedet liger her ftp://help:help@62.243.122.67

Hilsen
Nicolaj

Fra : Nicolaj Huss

Dato : 21-09-01 20:44

undskylder for tiden!!!

Fra : Nicolaj Huss

Dato : 21-09-01 21:03

glemte noget!!!

ftp://help:help@62.243.122.67/index.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-09-01 21:44

Fri, 21 Sep 2001 22:36:46 +0200, skrev "Nicolaj Huss"
<nicolaj@kornagervej75.dk>:

>Mit problem består i at, jeg vil have den store firkant i midten til at være
>en frame, men hvordan??

Det vil være nærliggende at bruge <iframe>.

Insert => Inline frames.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Nicolaj Huss

Dato : 21-09-01 22:51

> Det vil være nærliggende at bruge <iframe>.

Takker!!

Fra : Vittrup

Dato : 24-09-01 07:21

"Nicolaj Huss" <nicolaj@kornagervej75.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jamen, det kan jeg da ikke finde!? Jeg mener at have forstået, at der kan
sættes en frame med et billede ind i en tabel, ikke!?

Søren Vittrup

Fra : Andreas Paasch

Dato : 24-09-01 09:50

Det er korrekt at du bør overveje at bruge <iframe>

Læs mere her ...

http://www.htmlhelp.com/reference/html40/special/iframe.html

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net