FTP komp. til D4
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 21-09-01 19:50

Hej

Findes der et FTP komponent i Dephi 4 client/server ?
Jeg har prøvet med Indy, den vil ikke installeres korrekt
--
Hilsen AHJ

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 22-09-01 08:55

hejsa......

prøv her.....
http://www.rtfm.be/fpiette

han har lavet nogle fantastisk gode komp. som jeg har brugt meget......
/finn Bindeballe

Fra : FreeAll

Dato : 25-09-01 03:42

Du kan prøve at finde ud af hvordan FTP protokollen virker. Den er ikke så
svær. Det sværeste er nok at gemme filerne på computeren:)