Måske nej tak ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 21-09-01 17:01

Hvis man kender en pige, som man synes særligt godt om, og hun godt ved, at
man gør det.

Hvis man før har været ude men denne pige, og i biffen, og hjemme hos hende
og hyggesnakke.

Hvis man har kendt hende i noget tid, og snakket tit med hende.

Hvis hun er meget genert, og usikker på, om folk mener det, når de lægger an
på hende.

Er det så ikke alligevel ret normalt, at sige enten nej tak, eller ja tak,
hvis man sender en mail, og spørger om hun har lyst til at komme hen at
spise engang i weekenden ?

Hun sendte mig en halv lang mail, hvor hun slet ikke nævner det med et ord,
om hun har lyst til at komme.

Jeg var ude i en længere samtale med hende, om at jeg havde fået lyst til at
kysse hende, sidste gang vi var sammen, hjemme hos hende. Jeg troede først
hun var blevet sur over, at jeg ville kysse hende. Det sagde hun så, at hun
overhovedet ikke var !

I dunno.......men jeg tror hun er nervøs eller sådan noget, for at møde mig
igen !?

Det skal lige med, at hun er TEMMELIG genert..........men hun er virkelig
noget så kær.....

Hvad kunne jeg gøre !??

Mvh. Thomas

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 21-09-01 18:13

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> wrote in

> Hvis hun er meget genert, og usikker på, om folk mener det, når de
> lægger an på hende.

ved du om hun har erfaringer med det ?
hvordan har hendes fortid været ? hvor gammel er hun ? du ?

> Er det så ikke alligevel ret normalt, at sige enten nej tak, eller ja
> tak, hvis man sender en mail, og spørger om hun har lyst til at komme
> hen at spise engang i weekenden ?

jow !

> Hun sendte mig en halv lang mail, hvor hun slet ikke nævner det med et
> ord, om hun har lyst til at komme.

jamen skriv tak for mailen og dens indhold men du gerne vil vide om hun har
lyst til osv. ?

> [...]
> troede først hun var blevet sur over, at jeg ville kysse hende. Det
> sagde hun så, at hun overhovedet ikke var !

Hmmm for længe siden fik jeg et godt råd af en veninde hun sagde spørg
arldrig en pige / kvinde etc.om du må tage hende på brysterne enten gør du
det eller så lader du være ...det er selvfølig ikke noget man skal
eksperimentere skødesløst med ... men i nogen samenhæn er det om muligt
bedre at tro på sig selv og gøre tingene tage en chanse.... men nu lyder hu
lidt skrøbelig så du må vist være stærk for jer begge ?

> I dunno.......men jeg tror hun er nervøs eller sådan noget, for at møde
> mig igen !?

well opfør dig som du ikke tror på det !

> Hvad kunne jeg gøre !??

prøv !
MvH
Bo

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 21-09-01 18:37

"Chokmah x@dogSun" <chokmah@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> ved du om hun har erfaringer med det ?
> hvordan har hendes fortid været ? hvor gammel er hun ? du ?

Hun har kun været vild med én person, og han var bøsse fandt hun ud af. Hun
er 21, og jeg er 29.

Det kan lyde korny, men jeg føler virkeligt at hun er "den", så jeg vil ikke
ødelægge det.

Thomas

Fra : Tomas O.

Dato : 21-09-01 22:06

hej Thomas Mouritsen du skrev:

SNIP

> Hun har kun været vild med én person, og han var bøsse fandt
> hun ud af. Hun er 21, og jeg er 29.
>
> Det kan lyde korny, men jeg føler virkeligt at hun er "den",
> så jeg vil ikke ødelægge det.
Det værste du kan gøre er ikke at være dig selv.

Du skal ikke være bange for at ødelægge nioget. Kan hun ikke tåle
du er dig, er det så noget du har lyst til at bygge videre på?

Dermed ikke være sagt at du bare skal bruse frem som et
eksprestog, da du jo skriver hun er genert.. generthed kommer tit
af manglende tro på sig selv. Been there.. Men du skal stadig
bestræbe dig på at være dig selv så meget som muligt og du skal
være ærlig overfor hende.

--
Hilsen Tomas O.
Thorbjørn Ravn Andersen fra skadestuen med foden i laser:

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 21-09-01 23:00

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Du skal ikke være bange for at ødelægge nioget. Kan hun ikke tåle
> du er dig, er det så noget du har lyst til at bygge videre på?

Jeg er heldigvist kun mig. Hun har osse fortalt mig, at jeg bare skal være
mig selv, så det satser jeg på er "godt nok"

> [...]
> af manglende tro på sig selv. Been there.. Men du skal stadig
> bestræbe dig på at være dig selv så meget som muligt og du skal

Er altid ærlig overfor hende. Har været meget ærlig flere gange, og hun har
alle gangene sagt, at hun skam ikke er på vej til at løbe skrigende bort....

Hvor ville jeg ønske at jeg bare havde kysset hende sidste gang vi var
sammen.

Mvh. Thomas

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 21-09-01 23:32

Hej Thomas!

Hvad med at starte med fx at tage hende i hånden? Det har du ikke
nævnt...jeg synes man kan mærke hvis personen er glad for at blive taget i
hånden eller ej. Hvis hun bare tager "imod" din hånd med en slap hånd, så er
det måske ikke helt rigtigt, men hvis hun tager fat har du fat i noget!

Sådan foregik det med min kæreste! Jeg tog hende i hånden, og hun knugede
min hånd resten af dagen. Efter det kom resten "af sig selv"...ved ikke om
det vil virke for dig, men min kæreste var MEGET gernert inden vi
kyssede!....

Håber du ka bruge det.

Mvh
Michael Falkenberg

Fra : Tomas O.

Dato : 22-09-01 09:15

hej Michael Falkenberg du skrev:

> [...]
> "imod" din hånd med en slap hånd, så er det måske ikke helt
> rigtigt, men hvis hun tager fat har du fat i noget!

Uha .. ja.. jeg kan huske min allerførste forelskelse. Da vore
hænder mødtes for første gang.. wow.. vi havde slet ikke kysset,
bare det at røve ved hinandens hænder var rigeligt i starten.

Fra : chokmah

Dato : 22-09-01 09:00

"Thomas Mouritsen" skrev d. 21-09-01 18:37 dette indlæg :
Hi Thomas

> Hun har kun været vild med én person, og han var bøsse fandt hun ud
af. Hun
> er 21, og jeg er 29.

Tjjaa nu er det jo ikke meget men 21 er nu ikke meget i mine øjne - man
er ikke færdig med at finde ud af det - men ok det er set før og ofte
bar sjældent at det holder på sigt men nogen gange

> Det kan lyde korny, men jeg føler virkeligt at hun er "den", så jeg
vil ikke
> ødelægge det.

nej men som skrevet anden steds tag det lidt roligt lad hende ligesom
komme til dig ( med farre for at lyde dame brav kasse agtig ) men lad
hende vende sig til dig - men for guds skyld sig dte osm det er hvordan
du har det - så der ikke *bare* går benskab i den - og når / hvis hun
føler isg tryg ved dig - så måske ?
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/