er leveringstid på adsl trovæ
Fra : Jakob H K

Dato : 21-09-01 17:05

Hej

Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaring med de forskellige
udbydere der leverer adsl. Jeg har haft kontakt med cybercity og tiscali
og begge siger at det tager omkring en måned at få leveret, holder dette
? Jeg er lidt skeptisk da jeg kendte en der ventede 6 måneder.

Hygge

Jakob H K

Fra : macsteen

Dato : 21-09-01 19:14

in article 1f03jg5.c83pa71qwv7ryN%ingen@email.dk, Jakob H K at
ingen@email.dk wrote on 21.09.2001 18:04:

> [...]
> og begge siger at det tager omkring en måned at få leveret, holder dette
> ? Jeg er lidt skeptisk da jeg kendte en der ventede 6 måneder.

CyberCity leverede til tiden her!

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 22-09-01 14:18

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> [...]
> og begge siger at det tager omkring en måned at få leveret, holder dette
> ? Jeg er lidt skeptisk da jeg kendte en der ventede 6 måneder.

Altså jeg fik min dsl fra CC på 4 uger, mens en af mine kamerater måtte
vente 3 måneder. Jeg tror konklusionen er, at hvis der ingen
komplikationer er (og nu hvor de fleste kan bruge delt kobber er det jo
begrænset) kan du få til den tid. Ellers kan du være uheldig.

Held og lykke med det.

MVH ANR

"They drove a dump truck of money up to my house! I'm not made of stone!
-Krusty the Clown

Fra : tom dissing

Dato : 22-09-01 14:24

Ciskali er netop gået ud med deres første erhvervs aftaler.. Spring
telefonkøen over og få en router med hub og Firewall + opgraderet port
software i !!
Koster pt ikke ekstra, bortset fra lidt ekstra til routeren..
Tom

On 22/09/01 15:17, in article
1f055qu.1coh221c0nu5tN%anrNOTPART@OFMAILmac.com, "Andreas N Rasmussen"

Fra : Jørgen Angel

Dato : 22-09-01 15:39

> [...]

> og begge siger at det tager omkring en måned at få leveret, holder dette
> ? Jeg er lidt skeptisk da jeg kendte en der ventede 6 måneder.

Hos TDC blev forbindelsen etableret den dag vi aftalte. Jeg kunne have
fået den efter et par uger tror jeg det var, men bad selv om at få den
sener pga ferie. Damen på TDC tog sig tid til at besvare de spørgsmål
jeg havde.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-09-01 00:09

> [...]

> og begge siger at det tager omkring en måned at få leveret, holder dette
> ? Jeg er lidt skeptisk da jeg kendte en der ventede 6 måneder.

CC giver vist en gratis måned, hvis ikke de leverer inden for 30
arbejdsdage = 6 uger. Det gjorde de ihvertfald før i tiden...

--
René

Fra : Anders Hvilsom

Dato : 25-09-01 06:14

Hi,
Mine erfaringer med CC er, at de var 8 uger om at finde ud af, at de
ikke kunne levere ADSL uden jeg havde en telefonlinie... Måske de skulle
have spurgt om det først.
Hos TeleDK er der ingen slinger i valsen. Modsat CC, vidste TDK's
telefon-support hvad de talte om!

Fra : dean

Dato : 25-09-01 10:37

TDC leverede varen til aftalte tid efter 14 dage. I modsætning til World
Online og Mobilix som blev ved med at udsætte det. Det har fungeret
upåklageligt. Dog er deres Macsupport ikke for god.

Mvh
Thomas

http://www.kandu.dk/