Mellemrum... (Total HTML newbie...!!!)
Fra : Fafnr

Dato : 21-09-01 14:00

hejsa derude!!

Nå... Her er problemet så: Jeg sidder og skal redigere en side i
Et Note-Pad lignende program, (Jeg sidder på en Win95 maskine...

og jeg kan pokkermig ikke huske koden for mellemrum... Jeg mener
det er noget alla %20, men det hjælper bare ikke... Forestil jer
en sætning, og midt i den står der: "%20" Neder... Og...
Plz... Spar mig for spot.. OK??

Nåå ja... Kan man forresten lave en søge fundtion på ASP sider???
Oder was..??

Thx!

-Fafnr out...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : J.C. Voss

Dato : 21-09-01 14:19

Fafnr <soren@andersen.as> wrote:

> og jeg kan pokkermig ikke huske koden for mellemrum...

&nbsp;

> Nåå ja... Kan man forresten lave en søge fundtion på ASP sider???
> Oder was..??

Prøv at stil spørgsmålet i news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Fafnr

Dato : 21-09-01 14:23

Takker for svarene.
Så kan jeg da komme videre...

Fra : Nils

Dato : 21-09-01 21:41

On Fri, 21 Sep 2001 13:22:45 +0000 (UTC), Fafnr <soren@andersen.as>
wrote:

>Takker for svarene.
>Så kan jeg da komme videre...

Læs venligst: http://usenet.dk/netikette/

Nils

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-09-01 15:09

"Fafnr" <soren@andersen.as> wrote in message news:9ofdjs$ndq$1@sunsite.dk...
> og jeg kan pokkermig ikke huske koden for mellemrum... Jeg mener
> det er noget alla %20, men det hjælper bare ikke... Forestil jer
> en sætning, og midt i den står der: "%20" Neder...

%20 bruges f.eks. i URL'er som mellemrum, det du leder efter er et såkaldt
non breaking space som betegnes &nbsp;

> Nåå ja... Kan man forresten lave en søge fundtion på ASP sider???
> Oder was..??

Er siderne database genereret eller er det blot en statisk side du vil søge
i?

--
Jakob Andersen
"No matter how great and destructive your problems may seem now, remember,