Bærbar håndfri sæt i god kvalitet til Noki~
Fra : Klaus Jensen

Dato : 21-09-01 11:11

Hej!

Jeg mangler 2-3 bærbare håndfri sæt til Nokia 6150, og har købt nogle
uoriginale til ca. 100kr/sættet hos THansen, men der er så så elendig
kvalitet, at jeg returnerer dem.

Jeg har tidliger haft et originalt Nokia af slagen, og det spillede 100%.

Hvor finder jeg originale Nokia sæt til rimelige priser? Jeg vil ikke give
300kr (de krævede 400kr for det hos en lokal mobilpusher) Eller findes der
andre uoriginale produkter, som overhovedet er værd at kigge på?

Med bærbart håndfrit mener jeg et no-nonsense kabel med svarknap op til en
øresnegl (uden mærkelige stativer, mikrofonstænger etc).

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 21-09-01 16:49

Hej,

I super tidligere Radio kæder (det har ændret navn til et eller andet andet
?) har jeg købt et par sæt til en pris på omkring 219 kr. , alle andre ikke
originale sæt er noget bras efter min mening ............ Men har nok heller
ikke prøvet dem alle men opgav ligeledes efter et møde med T Hansens
produkter , fåååk kan man overhovedet købe noget der er en bønne værd
derovre ? *GG*

Hygge

Janner

Fra : EB

Dato : 21-09-01 17:31

Hej,

Jeg købte et sæt hos elgiganten til 89 eller 99. Det fungerer bare
perfekt.Der er ovenikøbet afbryder på miken. Det har foreløbig sparet mig
for en bøde.

MVH

EB