Diskoskolaps
Fra : Ole Mogensen

Dato : 21-09-01 09:38

Hej Alle

Nogle MC-ister herinde , der selv , eller kender nogle , der er
blevet opereret for sub. i nakken , dvs. fået sat et stykke blik
ind , og stadig kan køre ?

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Jakob Barfod

Dato : 21-09-01 10:10

"Ole Mogensen" <ole.mogensen@fysik.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle MC-ister herinde , der selv , eller kender nogle , der er
> blevet opereret for sub. i nakken , dvs. fået sat et stykke blik
> ind , og stadig kan køre ?

Diskusprolaps kan behandles på ret mange forskellige faconer afhængigt af
arten.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/diskusprolaps.htm

--
Jakob

Fra : Ole Mogensen

Dato : 21-09-01 10:38

Jakob Barfod wrote:

> "Ole Mogensen" <ole.mogensen@fysik.dtu.dk> skrev i en meddelelse
>
> Diskusprolaps kan behandles på ret mange forskellige faconer afhængigt af
> [...]

Det var ikke behandlingsmetoden , jeg spurgte om , men ellers tak .
Det var om nogle havde erfaring med kørsel på MC /efter/ en bestemt
type behandling.

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-09-01 11:13

Ja, jeg kender én. Det var dog ikke lige i nakken.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : RasmusZX9R

Dato : 21-09-01 11:49

Hej Ole.
Jeg har haft en diskus prolaps som er blevet opereret og jeg har ingen
problemer med at køre.
Det var dog i lænden(4-5 lumbal), men jeg fik at vide at det som oftest
var dem i lænden der gav de største problemer.
Jeg kunne køre, både lige før operationen og allerede ca 14 dage efter.
Jeg kunne køre motorcykel før jeg kunne gå, faktisk.
Dog skulle jeg selfølgelig passe godt på.
Desværre er det meget svært at sige noget om hvordan det vil gå, da det
er meget forskelligt hvordan man kommer sig.
HVis det er dig selv der er ramt håber jeg alt godt for dig.
Du er velkommen til at skrive til mig hvis der er mere du vil høre om
mit tilfælde.

Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Graff

Dato : 21-09-01 14:41

Det var vist kun benet der voldte problemer på jyllandsringen, efter
operationen )

MVH

Peter

Fra : RasmusZX9R

Dato : 22-09-01 07:18

Så så!!!
Ingen spydigheder...((-:
Der var glat eller også var der en der skubbede eller også,eller også,
eller også....
Når stemningen er høj, sker den slags jo, i selv de bedste
famillier..(¤;
Vi ses
Rasmus

http://www.kandu.dk/

Fra : Doctor Pc

Dato : 26-09-01 11:55

Hej Ole
Ja, min storebror er blevet opereret på netop denne måde, noget med
titaniumstykker/rør sat imellem nakkehvirvlerne (1 sted), han kører stadig
sin SV650 fra Silkeborg til Århus, men kan godt mærke kørestillingen ikke
længere er 100% ideel, eller også er den for kontant affjedret, jeg ved det
ikke, men hvis det er dig, så sidder man jo pænt op og ned på en Guzzi, så
der tror jeg ikke der ville være nogle problemer (pøj-pøj)