Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt grafik-kort !
Fra : Mikkel Olsen

Dato : 21-09-01 05:28

Jeg skal have en AGP-grafikkort, og vil "kun" bruge max. 1000 kr.

Fortæl om dette kort, godt som skidt !

Grafik-kort : AGP-V7100 Pro GeForce2 MX400 Retail TV-Out

Hvad er det her : TV-Out ??

Hvad skulle jeg ellers købe ??? (Jeg bruger min PC over 6 timer i døgnet !
men spiller ikke. Roder lidt med Corel Draw mm.)

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-09-01 10:06

Mikkel Olsen wrote:

> Jeg skal have en AGP-grafikkort, og vil "kun" bruge max. 1000 kr.
>
> Fortæl om dette kort, godt som skidt !
>
> Grafik-kort : AGP-V7100 Pro GeForce2 MX400 Retail TV-Out

Læs nogle af de andre tråde, der er masser af info hvis du gider gøre bare et
minimum selv!

> Hvad er det her : TV-Out ??

Udgang så man kan tilslutte et TV.

> Hvad skulle jeg ellers købe ??? (Jeg bruger min PC over 6 timer i døgnet !
> men spiller ikke. Roder lidt med Corel Draw mm.)

Fx. Matrox - du vil sikkert få et bedre billed i de høje opløsninger.

Hvis du ikke spiller hvorfor så egentlig købe nyt grafikkort?

Der er ikke noget i Corel Draw som benytter 3D funktioner, så hvis du absolut
vil have et AGP kort så køb det billigste du kan finde.

Mvh

Bruno

Fra : Mikkel Olsen

Dato : 21-09-01 10:11

> Udgang så man kan tilslutte et TV.

Betyder det at man kan se tv (er det monteret med en tv-tuner), som med et
tv-kort ????

Fra : kano

Dato : 21-09-01 10:25

> Betyder det at man kan se tv (er det monteret med en tv-tuner), som med
et
> tv-kort ????

Nej - det betyder at du kan bruge dit TV som skærm. f. eks. se film fra
computeren på fjersynet

Fra : Mikkel Olsen

Dato : 21-09-01 10:27

Hvad hvis det hat TV-in ??? kan man SÅ se tv på Computeren ?? Skal det så
forbindes til antennen eller et tv-outsignal ?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-09-01 12:17

"Mikkel Olsen" <Henning-legaard@wanadoo.dk> wrote in message
> Hvad hvis det hat TV-in ??? kan man SÅ se tv på Computeren ?? Skal det

> forbindes til antennen eller et tv-outsignal ?

TV-outsignal.

--
Bjarke Andersen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-09-01 10:25

> Betyder det at man kan se tv (er det monteret med en tv-tuner), som med
et
> tv-kort ????

Nej du kan få dit windowsbillede over på TV'et. Praktisk til præsentationer,
eller film/spil. Men uanvendeligt til grafikbehandling da opløsningen i et
tv er for lav til at man kan se alle detaljer.

/flemming

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 30-09-01 10:35

In article <5lzq7.1852$TL7.455139462@news.orangenet.dk>, Henning-
legaard@wanadoo.dk says...
> [...]
>
> Hvad skulle jeg ellers købe ??? (Jeg bruger min PC over 6 timer i døgnet !
> men spiller ikke. Roder lidt med Corel Draw mm.)

Hvis du ikke spiller, er der ingen grund til at gå ud og få et GeForce kort.
Det er primært rettet mod det spillende folk.

Anskaf dig hellere et Radeon eller et G400 (G400 er at foretrække, hvis du vil
have det ypperligste indenfor billedkvalitet).

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)