Første TT løb på offentlig vej
Fra : Kim D. Jensen

Dato : 20-09-01 21:01

her kan du se sidste weekends første TT løb på offentlig vej i Danmark i en
menneskealder..... løbet blev afviklet ved Ry

www.racing-team.dk

--
Best Regards

Kim D. Jensen

Fra : Per Emborg

Dato : 20-09-01 22:09

Ja ja og der er flere på
www.skanderborgmc.dk
Under Galleri

--
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 20-09-01 22:42

"Per Emborg" <kvikkerten@mail.dk> wrote in message
> Ja ja og der er flere på
> www.skanderborgmc.dk
> Under Galleri

*Hehe* De billeder af Oluf på den store blå MudderFræzer... det skulle i
altså ha' oplevet IRL
Lige så godt var det, da han brillierede med baghjulskørsle 3-400m ned af
marken, og tilbage igen. *Damn* sår'n en muddertrækker er no'ed ved

(Og jeg vil lige sige, at jeg heldigvis _ikke_ stod så tæt på de sving, han
ikke kunne "styre" gassen i... )

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : RpR

Dato : 20-09-01 23:05

> Ja ja og der er flere på
> www.skanderborgmc.dk
> Under Galleri

I video delen af siden ligger der hele 2 videoer som jeg har stykket sammen,
der er hverken link til min side eller noget. For ringe.

Altid noget man efterlader sit "nickname" og "author" i de film man skruer
sammen.

Stadigvæk for skummelt bare at nakke dem...

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Armand

Dato : 22-09-01 00:02

Kim D. Jensen <kim-d-jensen@vip.cybercity.dk> skrev i en

> her kan du se sidste weekends første TT løb på offentlig vej i Danmark
> i en menneskealder

En hel menneskealder??

Gamle(?) Claus Wullf, var primus motor for TT-løbene, der over 3-4 års
tid og tilbage i starten af 80'erne blev afviklet ved Anisse pr.
Helsinge
Så det er et kortlevende menneske der refereres til

--
Armand.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-09-01 12:33

On Sat, 22 Sep 2001 01:01:52 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>En hel menneskealder??

Lige mine ord.

>Gamle(?) Claus Wullf, var primus motor for TT-løbene, der over 3-4 års
>tid og tilbage i starten af 80'erne blev afviklet ved Anisse pr.
>Helsinge

I starten af 80'erne? I starten af 90'erne må det da være, for jeg har
da været til to Helsinge TT og jeg flyttede først til Sjælland i '88.

>Så det er et kortlevende menneske der refereres til

Så, nu bli'r du morbid ;) Var du der så, til Søhøjlandets TT? Jeg så
dig ikke, men ved heller ikke hvad skulle kigge efter

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Armand

Dato : 23-09-01 20:38

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en

> I starten af 80'erne? I starten af 90'erne må det da være, for jeg har
> da været til to Helsinge TT og jeg flyttede først til Sjælland i '88.

Ups ja!

Men dermed er omtalte menneskealder kun blevet så meget desto kortere

> ............. Var du der så, til Søhøjlandets TT? Jeg så
> dig ikke, men ved heller ikke hvad skulle kigge efter

Dsværr' !
Forøvrigt er jeg bange for at min gennesnitsdanske anonyme statur
skuffer ved live-optræden

--
Armand.