sort plastic hvor?
Fra : claus v

Dato : 20-09-01 21:06

Hej NG

jeg har gravet et par bede op og skal have lagt sten i dem
og havde egentlig tænkt mig at lægge noget sort plastic i bunden for at
undgå fremtidig ukrudt

men jeg fik et chok da jeg så prisen på en rulle med 20 m2 i et byggemarked
det bliver jo tæt på 1000 kr for dækplast til 50 m2 bed

det må da kunne købes andre steder til den rigtige pris

nogen der har en god ide

claus

Fra : Brian Skaarup

Dato : 20-09-01 21:24

On Thu, 20 Sep 2001 22:06:18 +0200, "claus v" <winga30@worldonline.dk>
wrote:

>nogen der har en god ide
Landmændene bruger det til at afdække diverse, så hvis du kan komme i
nærheden af et foderstof kan du sikkert få det billigere.

Fra : Torbenth

Dato : 20-09-01 21:49

"claus v" <winga30@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hvad med Harald Nyborg

Mvh.
Torben

Fra : H. Olesen

Dato : 21-09-01 01:37

wrote:

>men jeg fik et chok da jeg så prisen på en rulle med 20 m2 i et byggemarked
>det bliver jo tæt på 1000 kr for dækplast til 50 m2 bed
>
>det må da kunne købes andre steder til den rigtige pris

En rulle sorte affaldssække fra supermarkedet koster 5,95 kr.
Ok, du skal selv skære dem op, men det er da vist en meget god timeløn
hvis prisen ellers ville være 1000 kr.

--
mange havehilsener
Helle

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 21-09-01 21:00

:

Du glemte at se på tykkelsen, det er ikke lige meget hvad den er,det er
nemlig der prisforskellen fremkommer. Det fås i mange tykkelser og styrker.
Foderstoffirmaer har det til afdækning i både tykke og tynde former.
Gunnar

Fra : Annette Hansen

Dato : 21-09-01 23:17

Hej
Man kan også købe fibertex (der er "ukrudtsdug" til at lægge oven på
jorden-derpå lægge sten eller andet oven på)regnvand kan stadig sive ned i
jorden men ukrudt kan ikke gennemtrænge det.
Pris ca. 450,- for 50 m2. i vores lokale Silvan
/ Annette