Hjemmeside
Fra : Per Madsen

Dato : 20-09-01 20:06

Er der en venlig sjæl, der gider poste et link til en side, der fører en
nybegynder som mig igennem det at lave en hjemmeside.
Takker

Per

Fra : J.C. Voss

Dato : 20-09-01 20:35

<http://www.smileydesigns.com/markhtml/>

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-09-01 20:46

Per Madsen wrote:

> Er der en venlig sjæl, der gider poste et link til en side, der fører en
> nybegynder som mig igennem det at lave en hjemmeside.
> Takker
>
> Per

www.html.dk er god, og den dækker næsten alt.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.
Wanna know who i am? Check my profile: http://www.profiled.org/?orca

Fra : Jakob Bock

Dato : 21-09-01 08:48

Hej

> Er der en venlig sjæl, der gider poste et link til en side, der fører en
> nybegynder som mig igennem det at lave en hjemmeside.
> Takker

Hvis du forstår tysk, så er SELFHTML absolut anbefalelsesværdig. SELFHTML
dækker mere eller mindre komplet det at lave hjemmesider, og så kan man
downloade hele sitet i et hug. Det har jeg gjort, og siden jeg lavede min
første hjemmeside i 1996 har den ligget på min computer så jeg altid har en
god HTML-reference ved hånden uden at skulle ringe op til nettet.

http://www.teamone.de/selfhtml/selfhtml.htm

Ask Dr Web (engelsk) er også et besøg værd.

http://www.zeldman.com/askdrweb/

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Per Madsen

Dato : 21-09-01 22:34

in article B7D0BD3E.6137%jakobb@mail.tele.dk, Jakob Bock at
jakobb@mail.tele.dk wrote on 21/09/01 8:47:

> [...]
>
> http://www.teamone.de/selfhtml/selfhtml.htm
>
> Ask Dr Web (engelsk) er også et besøg værd.

Aber doch. Ein bischen,- jah.
Den tjekker jeg lige. Takker! (..og til jer andre der svarede)

Per

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-09-01 10:49

On Thu, 20 Sep 2001 20:05:46 +0100,
Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Er der en venlig sjæl, der gider poste et link til en side, der fører en
> nybegynder som mig igennem det at lave en hjemmeside.

Har du noget software til at bygge websider i? Hvilket?

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Per Madsen

Dato : 21-09-01 22:32

in article slrn9qm3el.qsm.janus@mymlan.netcetera.dk, Janus Sandsgaard at
janus@netcetera.dk wrote on 21/09/01 10:49:

> Har du noget software til at bygge websider i? Hvilket?
>
> -j
Ja, jeg har Netscape Composer og Dreamweaver 3.0,- og BBEdit som
teksteditor.

Per

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 24-09-01 12:51

In article <B7D17043.18B65%dsl52828@vip.cybercity.dk>, Per Madsen wrote:

> Ja, jeg har Netscape Composer og Dreamweaver 3.0,- og BBEdit som
> teksteditor.

Så vil jeg tillade mig at komme med det banale råd at at du anskaffer dig
en af disse hersens "billig-hæfter". De plejer at rumme en OK
pris/kvalitets-ratio, når man skal i gang med at bruge et nyt program.
Koster vel en 50'er og bør findes til Dreamweaver. Ellers er det bare at
lege løs (det gør jeg selv), og det er som oftest vanskeligt at smadre
noget...

-j

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 26-09-01 00:00

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Så vil jeg tillade mig at komme med det banale råd at at du anskaffer dig
> en af disse hersens "billig-hæfter".

Findes der mon ét, der omhandler Adobe GoLive? Det kunne jeg da godt
være meget interesseret i, men jeg har endnu ikke set noget.

Hilsen
Lars Kr. Sørensen