Outlook og flere konti
Fra : Jacob van Dijk

Dato : 20-09-01 18:21

Jeg checker mail fra to konti - ivørigt hos Cybercity og 12move, men hvordan
får jeg Outlook 2000 til at "smide mails fra den ene konto i een folder, og
mails fra den anden konto i en anden folder" ???

vanDijk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-09-01 18:46

"Jacob van Dijk" <vandijk@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> får jeg Outlook 2000 til at "smide mails fra den ene konto i
een folder, og
> mails fra den anden konto i en anden folder" ???

Kan ikke umiddelbart lade sig gøre!

--
ahw

Fra : Diesel

Dato : 02-10-01 19:09

> Kan ikke umiddelbart lade sig gøre!

?!?!?!??!

Outlook udmærker sig da ved at man netop kan lave meddelelses
regler, der lige netop er beregnet til det!...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-09-01 18:57

> [...]
> får jeg Outlook 2000 til at "smide mails fra den ene konto i
een folder, og
> mails fra den anden konto i en anden folder" ???

Lad mig tilføje - man kan muligvis gøre det ved at rode med
registry - men hvordan ved jeg ikke.

--
ahw

Fra : Søren Blom

Dato : 21-09-01 00:55

"Arne H. Wilstrup" <arne.h.wilstrup@mail.tele.dk> skrev
> een folder, og

Uden at vide det med sikkerhed. Kan du så ikke Organiser så mail sendt til
XX@cybercity.dk ryger i en folder og tilsvarende for mail sendt til
XX@12move.dk ?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Søren Steinmetz \(ar~

Dato : 21-09-01 08:33

> [...]
og
> mails fra den anden konto i en anden folder" ???

Du laver mappen, samt en henvisning til den under mine genveje.
<organiser>
Opret en regel til at flytte nye meddeleser "sendt til" <din adresse> til
"mappens navn" opret.

Hygge
Søren Steinmetz
paradis@reopos.dk