Sonofon........
Fra : Lasse Trudslev

Dato : 20-09-01 16:44

Hej alle,

Jeg har skiftet abb. fra Sonofon til Telmore, for et stykke tid siden .- og
det er jeg rigtig glad for.
Jeg flyttede mit 22xxxxxx med over til Telmore, men nu idag modtager jeg en
informations SMS
fra sonofon (2 gang) med deres Taletidskoncept skifter fra enheder til
kroner, hvad skal jeg lige bruge
det til når jeg ikke er kunde hos dem ?!?!? jeg har skrevet til dem tidl. i
ligende sitiuation, hvor de skrev
tilbage det var en fejl og jeg ville blive slettet af deres kunde
kartotek - - - men det tvivler jeg stærkt på
jeg er eftersom jeg stadig modtager deres info SMS....

Andre der har været ude for det samme ???

/Lasse

Fra : David Holm

Dato : 20-09-01 18:15

> Andre der har været ude for det samme ???
Ikke lige med Sonofon men jeg modtog i lang tid meddelelser fra tiscali
mobile om at mit taletidskort var under 25 kr efter at jeg havde flyttet nr
til telmore...

mvh

David