Søgeprogram!!!
Fra : ElDiablo

Dato : 20-09-01 15:42

Hej

Efter lang tids søgning vil jeg nu spørge her:

Mangle et søgeprogram, der skal lægges ind på vores side, der kan søge efter
ord i html-dokumenter
har ca 10 store sider,
men mangler søgeprogrammet

er der nogen der sådan et...

Søren

Fra : ha

Dato : 20-09-01 20:01

> Mangle et søgeprogram, der skal lægges ind på vores side, der kan søge efter
> ord i html-dokumenter
> har ca 10 store sider,
> men mangler søgeprogrammet

Af ren nysgerrighed, hvorfor vil du indsætte det. Mig bekendt er
der en søgefunktion i alle browsere.
Det er da unødvendig kode som bare fylder op eller hvad?

mvh
ha

Fra : ElDiablo

Dato : 21-09-01 18:25

Det er til at søge på alle sider på en gang
Så man er fri for at åbne alle sider

Fra : Andreas Paasch

Dato : 20-09-01 22:52

www.atomz.com

virker glimrende og har det selv på mit domæne 3 x 80 sider, dansk, tysk og
engelsk.
Er opdelt i sprog, egen svarside, ekskludering af uinteressant/uønskede
mapper, mv.

Ret avanceret og må også bruges kommercielt !

Prøv en tur på mit web .... god rejse.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net

Fra : tj

Dato : 18-11-01 19:55

> Ret avanceret og må også bruges kommercielt !
Halløj,
Jeg er selv på jagt efter noget lignende, men prøv at søge på
rengøringsmidler på siden .. det virker tilsyneladende ikke?
mvh Thomas