lysavis
Fra : Karsten Klit

Dato : 20-09-01 14:48

Hej

Kan man downloade en lysavis med nyheder, altså til at køre på skærmen hele
tiden ?

MVH
Karsten

Fra : Søren Blom

Dato : 20-09-01 15:22

"Karsten Klit" <postmaster@festkokken.dk> skrev
> Kan man downloade en lysavis med nyheder, altså til at køre på skærmen
hele
> tiden ?

Har du kikkede hos de forskellige aviser ol. Det skal da undre mig meget
hvis dre ikke er nogen dre tilbyder noget i den stil. OM det så er gratid er
vel så en anden sag.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 20-09-01 23:55

On Thu, 20 Sep 2001 15:48:10 +0200, "Karsten Klit"
<postmaster@festkokken.dk> wrote:

>Kan man downloade en lysavis med nyheder, altså til at køre på skærmen hele
>tiden ?

Ja sagtens - f.eks. på www.borsen.dk (Nyheds Ticker).

Du kan også lave en nyhedsticker fra Infopaq og Politiken (og sikkert
flere andre også.), men der skal du selv have et website at placerer
den på. Princippet er dog det samme som hos Børsen - du har et lille
browservindue stående åbent hele tiden, som løbende bliver opdateret.

vh
Lars

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 22-09-01 16:44

In message <3ba9f75c$0$82157$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
date 20 Sep, wrote a daemon named Karsten Klit:

>Hej
>
>Kan man downloade en lysavis med nyheder, altså til at køre på skærmen hele
>tiden ?

Til RISC OS har vi en lille smart sag der hedder !Ticker der henter de
seneste nyheder fra BBC og lader dem køre hen over skærmen. Jeg ved ikke om
der findes noget til din platform.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed