Hjælp jeg skal giftes...
Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 20-09-01 14:11

Jeg skal giftes 17 november. Det bliver på rådhuset og vi skal så sammen med
den aller nærmeste familie spise en god middag hjemme bagefter. Jeg aner
ikke hvad jeg kan finde på at servere. Jeg har jo ikke lyst til at stå i
køkkenet hele dagen så det skal gerne være rimelig nemt.
Om eftermiddagen vil jeg gerne servere en kage af en art, men hvilken ved
jeg ikke. Den må jo gerne være lidt mere end bare en almindelig lagkage og
gerne lidt speciel, nogen ideer??

Kristina d. 2. (jeg tror vi er to med samme navn)

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 20-09-01 14:27

"Kristina Søndergaard" <kristina@infomail.dk> wrote in message

> Kristina d. 2. (jeg tror vi er to med samme navn)

ja, vi er så jeg opdagede det forleden dag - tænkte forundret: "dét
indlæg har jeg da ikke skrevet, eller har jeg?!"
lidt pudsigt; jeg er aldrig før stødt på andre kristina søndergaard'er

held og lykke med brylluppet!
mvh kristina

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 20-09-01 15:04

Jeg tænkte det samme. Jeg kunne ikke lige huske at jeg havde spurgt om
spinatbrød Jeg tror faktisk heller ikke at jeg er stødt på andre
Kristina Søndergaardere.

Tusind tak!!

Din navne søster

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 21-09-01 07:17

"Kristina Søndergaard" <kristina@infomail.dk> skrev i meddelandet...

>Jeg tror faktisk heller ikke at jeg er stødt på andre
> Kristina Søndergaardere.

Hov hov, -jeg hedder skam også Kristina Søndergaard. - så kald mig bare
Kristina Søndergaard 3.

> "Kristina Søndergaard" <Kristina_sondergaard@hotmail.com> wrote in
message

Og held & lykke med brylluppet - Kristina!
Husk, næste gang at skrive... 1, 2, 3, 4, 5, el. 6 så vi ikke tager fejl
af hinanden

Hyggeligt at møde Jer
Kristina Søndergaard 3.

-This a day to be celebrated. Think I'll go out for a pint tonight!
Cheers, and bottoms up.

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 21-09-01 07:45

Undskyld navnesøster!! Ja det er hvis lidt det smartests hvis vil giver os
selv numre.

Kristina Søndergaard d. 2.

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 21-09-01 09:58

> [...]

> Og held & lykke med brylluppet - Kristina!
> Husk, næste gang at skrive... 1, 2, 3, 4, 5, el. 6 så vi ikke tager fejl

rigtigt hyggeligt at møde jer lidt overvældende ikke at have mødt andre
hele livet, og så lige pludselig støde på hele to i en mad-NG!!! mon
madglæden hænger uløseligt sammen med navnet?

mange hilsner kristina 1 (må det vel blive

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 21-09-01 10:32

Måske. Jeg er køkkenassistent, hvad laver du??

Kristina nr. 2

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 21-09-01 12:43

> Måske. Jeg er køkkenassistent, hvad laver du??
>
> Kristina nr. 2

jeg læser tysk på aalborg universitet - men elsker både at spise samt lave
mad

og hvad med dig kristina nr. 3? hvad laver du, udover at klæde dig ud som
mand og kalde dig peter?

kristina nr. 1

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 22-09-01 06:33

"Kristina Søndergaard" <Kristina_sondergaard@hotmail.com> skrev...

> jeg læser tysk på aalborg universitet - men elsker både at spise samt
> lave mad
>
> og hvad med dig kristina nr. 3? hvad laver du
>
> kristina nr. 1

Øh ja - hvad laver jeg. Jeg er bagerske og bor p.t. hos Peter i Kbh.

Apropos navnesøstre/navnebrødre
Pudsigt nok, så kender Peter, - 2 andre som hedder Peter Bosse og bor i
Kbh. Jeg kan fortælle den ene er bagermester, den anden konditormester
og den tredie er jazzmusiker og spiller Backgammon. De har mødt
hinanden, men kun to ad gangen (og de er lige tossede). I DK findes der
ca. 30 personer som hedder Peter Bosse, -så der er nok at tage af

PS: Jeg Ælsker denne gruppe, - I er så hyggelige allesammen!
--
Kristina nr. 3

Fra : IT-Sektionen

Dato : 20-09-01 17:08

Kristina Søndergaard skrev i meddelelsen
> [...]
>gerne lidt speciel, nogen ideer??
>
>Kristina d. 2. (jeg tror vi er to med samme navn)

Hej Kristina

For nogle dage siden kom "Karolines køkken nr 8." ind af brevsprækken.
Heri er ideer til festlige lejligheder inklusive en bryllupskage.

Se mere her : http://www.karoline.dk/bestilling_enbog.asp?bogId=33

Jeg vil ligeledes ønske held og lykke.

Mvh - Jørgen

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 20-09-01 20:52

Thu, 20 Sep 2001 15:10:55 +0200, skrev "Kristina Søndergaard"
<kristina@infomail.dk> :

>Om eftermiddagen vil jeg gerne servere en kage af en art, men hvilken ved
>jeg ikke. Den må jo gerne være lidt mere end bare en almindelig lagkage og
>gerne lidt speciel, nogen ideer??

Jeg var til et bryllup sidste år, hvor kagen var lækker, svampet
gulerodskage lagt sammen med flødeostecreme. Herefter var den
overtrukket med marcipan og pyntet med marcipanroser. Derudover blev
der serveret en klat flødeskum til.
- Hvis det ikke var fordi der blev serveret en dejlig mousserende vin
til, så havde det nok været for vammelt. Men det var rigtig godt !!

--
Gitte Sørensen news@gittes.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens