RSLCOM
Fra : Fenris

Dato : 20-09-01 10:57

Hej

Spørgsmål og håb om at dette er den rette gruppe.

Vi har igennem længere tid brugt et selskab når vi skulle telefonere til
udlandet, intet problem i det.
Men problemet kom da vi via homebanking, betalte girokortet 4 gange, ja vores
fejl, mest fordi Homebanking ikke kvitterede med at skrive at overførslen var
iorden. Vi kontakter så selskabet 1 gang og får besked på at vi modtager en
check. Den kom ikke og da vi anden gang kontaktede dem, sagde de at der var
intet gjort i sagen, men at hun ville sørge for der kom en check, på det for
meget indbetalt beløb, og beløbet var så og så stort, -kunstpause- minus 50 kr.
fordi vi havde lavet en fejl.
Er dette normal praksis eller er jeg blot "hysterisk"
Mvh
KG

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 20-09-01 13:43

Det er vel meget rimeligt og er nok ca. firmaets udgift i forbindelse hermed
(checkgebyr, kuvert, brevpapir, porto, timeløn osv.), men noget andet er om
det er god kundeservice?
Hvis I er en god kunde virker det lidt mærkeligt at de gør det - her de
derimod en omsæting på 100 kr. fra jeres side kan det næstem være dem lige
meget.

Thomas

Fra : Fenris

Dato : 23-09-01 09:14

> Det er vel meget rimeligt og er nok ca. firmaets udgift i forbindelse hermed
> (checkgebyr, kuvert, brevpapir, porto, timeløn osv.), men noget andet er om
> det er god kundeservice?
Slutningen er at de havde ikke reduceret i det tilbagebetalte beløb, de gjorde
en fejl efter min mening, de sendte 3xcheck med enslydende beløb, 1 check evt.
fradrag på sidst udsendte faktura osv. havde været fint. men det har sikkert
været for besværligt.