|
| RSLCOM Fra : Fenris |
Dato : 20-09-01 10:57 |
|
Hej
Spørgsmål og håb om at dette er den rette gruppe.
Vi har igennem længere tid brugt et selskab når vi skulle telefonere til
udlandet, intet problem i det.
Men problemet kom da vi via homebanking, betalte girokortet 4 gange, ja vores
fejl, mest fordi Homebanking ikke kvitterede med at skrive at overførslen var
iorden. Vi kontakter så selskabet 1 gang og får besked på at vi modtager en
check. Den kom ikke og da vi anden gang kontaktede dem, sagde de at der var
intet gjort i sagen, men at hun ville sørge for der kom en check, på det for
meget indbetalt beløb, og beløbet var så og så stort, -kunstpause- minus 50 kr.
fordi vi havde lavet en fejl.
Er dette normal praksis eller er jeg blot "hysterisk"
Mvh
KG
| |
Thomas-Jensen (20-09-2001)
| Kommentar Fra : Thomas-Jensen |
Dato : 20-09-01 13:43 |
|
Det er vel meget rimeligt og er nok ca. firmaets udgift i forbindelse hermed
(checkgebyr, kuvert, brevpapir, porto, timeløn osv.), men noget andet er om
det er god kundeservice?
Hvis I er en god kunde virker det lidt mærkeligt at de gør det - her de
derimod en omsæting på 100 kr. fra jeres side kan det næstem være dem lige
meget.
Thomas
"Fenris" <canislupus@pc.dk> wrote in message
news:3ba9bc6e$0$51410$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Spørgsmål og håb om at dette er den rette gruppe.
>
> Vi har igennem længere tid brugt et selskab når vi skulle telefonere til
> udlandet, intet problem i det.
> Men problemet kom da vi via homebanking, betalte girokortet 4 gange, ja
vores
> fejl, mest fordi Homebanking ikke kvitterede med at skrive at overførslen
var
> iorden. Vi kontakter så selskabet 1 gang og får besked på at vi modtager
en
> check. Den kom ikke og da vi anden gang kontaktede dem, sagde de at der
var
> intet gjort i sagen, men at hun ville sørge for der kom en check, på det
for
> meget indbetalt beløb, og beløbet var så og så stort, -kunstpause- minus
50 kr.
> fordi vi havde lavet en fejl.
> Er dette normal praksis eller er jeg blot "hysterisk"
> Mvh
> KG
>
>
| |
Fenris (23-09-2001)
| Kommentar Fra : Fenris |
Dato : 23-09-01 09:14 |
|
> Det er vel meget rimeligt og er nok ca. firmaets udgift i forbindelse hermed
> (checkgebyr, kuvert, brevpapir, porto, timeløn osv.), men noget andet er om
> det er god kundeservice?
Slutningen er at de havde ikke reduceret i det tilbagebetalte beløb, de gjorde
en fejl efter min mening, de sendte 3xcheck med enslydende beløb, 1 check evt.
fradrag på sidst udsendte faktura osv. havde været fint. men det har sikkert
været for besværligt.
| |
|
|