selvudvikling
Fra : sten rasmussen

Dato : 20-09-01 10:47

Er der nogen der har erfaring med selvudvikling.
Jeg selv går ind for Bob Moore, Jes Bertelsen og Jung,
Jeg har også draget nytte af drømmetydning og spiritualitet. Jeg er meget
interesseret i at høre om andre her i gruppen har erfaring med dette,og
specielt hvordan det har påvirket deres liv.
Hilsen Hanne Århus

Fra : /arcana

Dato : 20-09-01 19:24

"sten rasmussen" <sten.leth@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> interesseret i at høre om andre her i gruppen har erfaring med dette,og
> specielt hvordan det har påvirket deres liv.

Hej Hanne (eller Sten?). Du vil kunne få meget bedre svar på dit spørgsmål i
news:dk.livssyn.newage - i denne gruppe diskuteres der helbred, og ikke
meditation/psykoterapi.

--
Mange venlige hilsner
/arcana

Fra : Alexander Køpke

Dato : 19-10-01 00:37

> Er der nogen der har erfaring med selvudvikling.

Jeps. Jeg har fundet en metode på nettet, som går ud over alle
forventninger.

Jeg har lavet en hjemmeside, som forklarer, hvordan man laver UCP.

http://uniclepro.subnet.dk

Kan man engelsk, kan man besøge den noget bedre engelske hjemmeside:
http://www.net-prophet.net/godshome/godshome.htm

Med venlig hilsen

Alexander

Fra : Carol Tornow

Dato : 02-11-01 13:55

Jeg er selv praktiserende kropspsykoterapeut og selvudvikling har
naturligvis haft stor indflydelse på mit liv. Der er som du nævner mange
retningslinier, min er mere Reich inspireret, men ingen af os kommer vel
uden om Jung og Freud heller.
Carol