Dream Theater: Live from New York udgivels~
Fra : Henrik Boegh

Dato : 19-09-01 19:30

Hvis der evt. skulle være andre her i gruppen der er til Dream Theaters
musik kan jeg afsløre at det album med live-optagelserne fra New York er
blevet udskudt. Grunden er at det oprindelige cover artwork er upassende nu
hvor World Trade Center er blevet jævnet.
Coveret forestillede Manhatten i flammer....
CD'ens titel bliver også ændret. Den skulle ellers have været: 'Dream
Theater: Live from New York - the flaming apple".

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Peter G.

Dato : 19-09-01 20:04

In article <1053064.UDI8C0e8O9@willemoes.nyboder.boegh.net>, Henrik Boegh
<henrik@boegh.X_net> wrote...
> [...]
> CD'ens titel bliver også ændret. Den skulle ellers have været: 'Dream
> Theater: Live from New York - the flaming apple".

Folk, der forud-bestilte får den dog, idet bla. CDNow sendte dem den 10.
;). Hvis du går ind på Dream Theaters hjemmeside er der et link til en
online butik, der "stadig" sælger dem med den gamle forside.

--
M.v.h. / Kind regards
Peter