Sælges: Togbilleter-Vejle-København-for 2 ~
Fra : TB

Dato : 19-09-01 17:16

Sælges: Togbilleter-Vejle-København-for 2 personer m/pladsreservation-IALT
KUN KR.100,-

Skal bruges Torsdag 20.sept (imorgen) fra Vejle kl. 8.48 - ankomst København
kl. 11.18....

Kun Enkeltbillet.....

RING HER OG NU:

75 72 20 07 - ELLER MOBIL 21 48 15 21

SKAL AFHENTES HER I AFTEN - BOR PÅ SØNDERMARKEN I VEJLE

MVH

Terje Bårdsen

Normalpris: kr. 510,-

Fra : Carsten Keller

Dato : 19-09-01 21:02

"TB" <tb39@mail.tele.dk> wrote in message
> Sælges: Togbilleter-Vejle-København-for 2 personer m/pladsreservation-IALT
> KUN KR.100,-

Du kan da bare gå ned på stationen og få billeterne refunderet. Det er da
billigere for dig...
Keller

Fra : Spinner

Dato : 19-09-01 21:18

Sikkert ikke hvis der er pladsresa....(mon ikke han har forsøgt

Spinner

Fra : John K

Dato : 19-09-01 21:34

> Sikkert ikke hvis der er pladsresa....(mon ikke han har forsøgt

Det mener jeg godt du kan - du får bare ikke pengene for pladsreservationen
tilbage.

Mvh

John K

--
Tel(NO)more - much more trouble...

Fra : Praxis©

Dato : 20-09-01 09:20

Mon ikke det var Orange billetter?? De kan ikke refunderes

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Må Gud bevare mig i stille vand, i stormfuldt klarer jeg mig selv.
(Spansk ordsprog)
http://www.praxis_humor.subnet.dk
http://www.praxis_dyr.subnet.dk

Fra : John K

Dato : 20-09-01 12:28

> Mon ikke det var Orange billetter?? De kan ikke refunderes

Jo - det kan selvfølgelig være - det melder historien ikke noget om :)

Mvh

John K

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 20-09-01 16:16

John K wrote:

> Jo - det kan selvfølgelig være - det melder historien ikke noget om :)
>
> Mvh
>
> John K

Det er det noktil den pris...

//Emil Jelstrup