adobe pagemaker
Fra : PH

Dato : 19-09-01 17:01

Jeg ved godt det er en office NG, men er der nogen der kan hjælpe mig med
følgende:
Jeg har lavet en brochure i pagemaker. Hvordan får jeg vist bagsiden??

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 19-09-01 22:59

PH skrev i news:9oafk3$bsu$1@news.cybercity.dk:

> Jeg ved godt det er en office NG, men er der nogen der kan hjælpe mig med
> følgende:

Der havde været bedre at spørge i news:dk.edb.grafik

> Jeg har lavet en brochure i pagemaker. Hvordan får jeg vist bagsiden??

Ik' forstået. Har du oprettet en brochure med fx. 4 sider (enkelt opslag),
så er bagsiden vel side 4?

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net