Straf for voldtægt
Fra : ClawZ

Dato : 19-09-01 15:47

Og så var man hørte i radioen at en minister udtalte sig
"Det er kun straffen for grov vold der bør sættes op".

Så er det lige man spørger.. er voldtægt ikke voldtægt???
uanset i hvilken grad det er begået.

-ClawZ

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 19-09-01 16:19

On Wed, 19 Sep 2001 16:46:58 +0200, "ClawZ" <sirel@mail.dk> wrote:

>Og så var man hørte i radioen at en minister udtalte sig
>"Det er kun straffen for grov vold der bør sættes op".

det var på tide

>Så er det lige man spørger.. er voldtægt ikke voldtægt???
>uanset i hvilken grad det er begået.

Tjjaaa nu ved jeg ikke rigtigt hvad forventer af et svar ?
men voldtægt må well bedst betegnes som en sekseul
situation - hvor den ene part ikke har givet sit samtygge om det så
har fundet sted i mens vedkomne var i fuld narkose eller efter at være
blevet slåed i hovedet med en hammer -
der formoder jeg at der er tale om .... en slags paralel starfe
udmåling en for voldtægten også en oven i for volden og der er næppe
mængde rabat !
MvH
Bo

Fra : Dan Andersen

Dato : 19-09-01 17:43

Ja, du har helt ret,

Der burde kun være én straf, af med kugler og pen.

Mvh.

Dan Andersen

Fra : claus

Dato : 20-09-01 10:57

Dan Andersen <an@an.an> wrote:

> Ja, du har helt ret,
>
> Der burde kun være én straf, af med kugler og pen.

Forestil dig, at du er i byen, bliver fuld, møder en pige, går med hende
hjem, elsker med hende. Næste dag fortryder hun og anmelder dig for
voldtægt. Hun har en veninde, der støtter hendes påstand og du bliver
dømt for voldtægt....

--
hilsen claus

Fra : Anomym_Doe

Dato : 20-09-01 12:11

claus <claus@post.dk> skrev i en

> [...]
> hjem, elsker med hende. Næste dag fortryder hun og anmelder dig for
> voldtægt. Hun har en veninde, der støtter hendes påstand og du bliver

Jeg nægter at tro på, at du vil blive dømt for voldtægt, medmindre der
foreligger nogle beviser, så let er det altså heller ikke at blive dømt....

Doe.

Fra : Mirian

Dato : 25-09-01 11:57

"Anomym_Doe" <anonym_Doe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg nægter at tro på, at du vil blive dømt for voldtægt, medmindre der
> foreligger nogle beviser, så let er det altså heller ikke at blive
dømt....

Og det har du fuldstændig ret i, her i Danmark er du uskyldig indtil andet
er bevist!
Mirian

Fra : Henning

Dato : 25-09-01 15:32

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> dømt....
>
> Og det har du fuldstændig ret i, her i Danmark er du uskyldig indtil andet

Godt det samme!
I plejebo sagen var hun blevet dømt til
livsvarigt hvis det modsatte var tilfældet

MVH
Henning

Fut dk.snak.snik

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 25-09-01 17:07

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> wrote in

> Og det har du fuldstændig ret i, her i Danmark er du uskyldig indtil
> andet er bevist!
> Mirian

ork du der skal mere til min kusine blev lige hold fanget i sin egen
lejlighed efter hendes x maste sig ind ( selv om han har polti tilhold )
hold hende der inde i 13 timer tævede hende reglemæsigt bed hende brækkede
næssen osv.
Nå men på eller anden måde for hun fat i poltiet - der aretsre manden sætter
ham i wester - hun for en skade stue raport og lægger sag an - men da
forløbet har været noget forvirene for hende kommer hun til at sige at han
har bidt hende i armen - hvad sådan set også er korekt - MEN det var ugen
før - hvorpå man skønner hun ikke er pysisk i stand til at genemføre en
retsag - han bliver forinden lukket ud og ringer på hendes dør 30 min efter
og truer hende med at lægge sag an for uberetiget indespæring

så regl nr 1 hvis du vil voldtage nogen eller tæve dem synder og sammen så
gør det så grundigt at de ikke er i stand til at genemføre en retsag uden
retsag ingen skyld ingen dom !!!

MvH
Bo

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 20-09-01 14:22

On Thu, 20 Sep 2001 11:57:06 +0200, claus@post.dk (claus) wrote:

> [...]
>hjem, elsker med hende. Næste dag fortryder hun og anmelder dig for
>voldtægt. Hun har en veninde, der støtter hendes påstand og du bliver

det sker nu i reglen kun når hun vågner ved siden af en anden
generations invandre og for at sagen skulle holde i retten så skulle
vidner - ku vidne på over grebet og endeligt så skulle der være nogen
fysiske beviser -
men jow er du uheldig nok så kommer du sgu nok til at lære at fløjte
national sangen med røv huldet i spjældet
MvH
Chokmah