Hvor sidder batteriet ??
Fra : Michael Hovmann

Dato : 19-09-01 12:36

Hej gutter

Jeg har en GSX-R 600 og skal selvfølgelig pille batteriet af til vinter, men
hvor sidder der ??
Jeg har kigget lidt rundt og kan ikke se det, men jeg har på fornemmelsen at
det sidder et eller andet sted under tanken.
Jeg kunne jo bare begynde at skille den ad, men jeg er den type der kan
skille det hele ad, men ikke samle det.

Michael GSX-R 600
(Skal ud og købe en ny tørretumbler til konen, fordi jeg lige skulle åbne og
fixe den resultat - ligger i 50 dele, og kan ikke samles.)

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-09-01 13:58

"Michael Hovmann" <scania@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det sidder et eller andet sted under tanken.
> Jeg kunne jo bare begynde at skille den ad, men jeg er den type der kan

Det såmend ikke det store mysterium.. Af med sædet(2 umbracho der nåes ved
at presse de bagerste hjørner lidt sammen) og så sidder det i en holder
nedenunder..

-
Morten Dahl
GSX-R600 i udu, GSX-R750 tyskerstil,med flat batteri

Fra : Luffe

Dato : 19-09-01 13:51

Hej Michael

Jeg har en ZX6R, og der sidder batteriet under "føre"sædet. Prøv evt. at
kigge der. Men pas nu på, at det ikke går ligeså galt med din Gixér, som det
gjorde med jeres tørretumbler.

God vinter

Fra Søren

Michael Hovmann <scania@mail.dk> skrev i en