Hånd i Røw & Fisse
Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 19-09-01 11:56

jeg sider lige til min hmm delvise rædsel og ser hvad jeg har downloadet
fra diw obskøne alt grupper - men efter en eller anden har Ripte
www.plummer.sex com .. ser jeg en serie hvor ne gravide får en heltknytte
hånd op i røwen .... hvordan fan kan det lade sig gøre ?
(Rene ? ) en stram fisse er ikke ubetinget mindre stram ind en røw - men
den kan da få et barn ud - men nu til jer fødene kvinder - skeden udvider
isg da op til fødslen var ?

jøses i sidste ugene hentede jeg en stribe af en der fik fissen syed
sammen bland meget andet godt - der måtte jeg sgu stå af :)

MvH
Bo

Fra : Stine Henriksen

Dato : 27-09-01 21:43

Hvordan det kan lade sig gøre ?? Tja jeg har været pølsemester, hvad tror du
brakwurst er lavet af og din ægteblodpølse. diameteren på en ægteblodpølse
er større end meget af det du har fantasi til at stikke op i røven..

Henrik

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 27-09-01 22:46

"Stine Henriksen" <stine.nordlund@get2net.dk> wrote in

well Pølsemester måske du indledningsvist skulle kigge på den her
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

> Hvordan det kan lade sig gøre ?? Tja jeg har været pølsemester, hvad
> tror du brakwurst er lavet af og din ægteblodpølse.

Tarme angiveligt vis ?

> diameteren på en
> ægteblodpølse er større end meget af det du har fantasi til at stikke
> op i røven..

ja men der operere vi jo også med størelse DØDT kød - kontra hvad jeg
skriver om levene kød - selvfølig kan man med tiden kløve de fleste emd en
tefon pæl - well videne at de sprækker - men her så de sgu ud til at nyde
det !
MvH
Chokmah