fedt på lårene og bagen
Fra : Iben Regina Andersen

Dato : 19-09-01 09:11

Hej... jeg kunne godt tænke mig at få et godt svar på hvad der ville være
det bedste hvis man er for stor ved lårene og bagen, da jeg ellers ikke er
stor, men godt vil tabe mig lige der! venlig hilsen iben andersen

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 19-09-01 10:28

"Iben Regina Andersen" <Hgx1109@mbv.tietgen.dk> wrote in message
> Hej... jeg kunne godt tænke mig at få et godt svar på hvad der ville være
> det bedste hvis man er for stor ved lårene og bagen, da jeg ellers ikke er
> stor, men godt vil tabe mig lige der! venlig hilsen iben andersen

Der er ikke andet at gøre end at tabe sig generelt. De steder er typisk de
første man tager på, og de sidste man taber sig. Det er vores primære
feddepoter.

Der er ingen øvelser, og ingen medikamenter der kan lave om på den
rækkefølge. Eneste "genvej" er en fedtsugning ;)

Så strategien er, at påbegynde OG GENNEMFØRE et "almindeligt" vægttab.
Uheldigvis er det netop til sidst, når man begynder at gøre indhug på de
svære steder, at ens motivation begynder at skride for alvor :( Jeg har
smidt omkring 10Kg, men mangler stadig de sidste 3-4 omkring
elskovshåndtagene og lårene, og de lader vente på sig.

Mvh
Anders S. Johansen