TDC News Server - igen nede?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 18-09-01 21:47

Hele aftenen har jeg været ude af stand til at sende/hente artikler via
TDC.
I disse - p.t. alt for hyppigt forekommende - tilfælde plejer jeg at
bruge 'sunsite', men ak!:
Den kørte i aften så langsomt og hakkende, at jeg brugte ca. 6 min. på
at hente 120 artikler - gennemsnitligt < 500 bytes/sek.
Oplever andre (igen!) det samme??
[Vedr. min henvendelse til TDC, som jeg omtalte i sidste uge: Ja, jeg
har fået foreløbigt svar (= mit brev modtaget, svar vil tilgå), men
endnu ikke mere]

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-09-01 21:52

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> [Vedr. min henvendelse til TDC, som jeg omtalte i sidste uge: Ja, jeg
> har fået foreløbigt svar (= mit brev modtaget, svar vil tilgå), men

Jep jeg har også kæmpet med det hele aften og har netop skiftet for 117
gang til sunsite igen igen igen.

Jeg er fandme så pissetræt af TDC - det er simpelthen de største
amatører, og når man tænker på det overskud de har, så er det ganske
enkelt flabet at de ikke har en news server som kører.

Man kommer lidt til at tænke på Microsoft - stor er ikke nødvendigvis
bedst ????!!!!!!

--
Ciao Jesper )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-01 22:05

> [...]
> enkelt flabet at de ikke har en news server som kører.
>
> Man kommer lidt til at tænke på Microsoft - stor er ikke nødvendigvis

Well, som en anden her i gruppen sagde sidste gang der var knas.... news
er _ikke_ en key service hos teledanmark....

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-09-01 22:20

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> Well, som en anden her i gruppen sagde sidste gang der var knas.... news
> er _ikke_ en key service hos teledanmark....
>
> /thomas

Jeg betaler sgu da for den service, og så har den bare at virke.

--
Ciao Jesper )

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-09-01 22:06

In article <1ezyc8g.1osv8kb1b34bdyN%h2vh@post6.tele.dk>,
h2vh@post6.tele.dk (Hans H.V. Hansen) wrote:

> Hele aftenen har jeg været ude af stand til at sende/hente artikler via
> TDC.

Og du læste naturligvis om den annoncerede nedetid, ikke?

Jeg kan i øvrigt anbefale dig at bruge dtext.news.tele.dk, hvis du ikke
henter binært flaf.

Den slags problemer gør mig i øvrigt glad for min egen lille newsserver
- den henter fra 3 forskellige servere, så jeg er ret sikker på at få
alle indlæg med, og nedetid opdager jeg ikke.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jørgen Angel

Dato : 18-09-01 23:10

> Og du læste naturligvis om den annoncerede nedetid, ikke?

Kan du fortælle lidt mere om det - hvor læser du om "nedetid"??
Jørgen

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-09-01 23:28

In article <1ezygfz.em56lh1scpww2N%angel@inet.uni2.dk>,
angel@inet.uni2.dk (Jørgen Angel) wrote:

> Kan du fortælle lidt mere om det - hvor læser du om "nedetid"?

tele.internet.news-service.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 18-09-01 23:22

> Og du læste naturligvis om den annoncerede nedetid, ikke?

Næh, hvor??

> Jeg kan i øvrigt anbefale dig at bruge dtext.news.tele.dk, hvis du ikke
> henter binært flaf.

Den må jeg snarest prøve, da jeg ikke henter omhandlede 'flaf'!

> Den slags problemer gør mig i øvrigt glad for min egen lille newsserver
> - den henter fra 3 forskellige servere, så jeg er ret sikker på at få
> alle indlæg med, og nedetid opdager jeg ikke.

øh, nå - *sender* du så osse dine indlæg over alle tre servere?
For ellers oplever du vel alligevel nedetid?? :)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-09-01 23:58

In article <1ezygnf.1sk69a77ijutcN%h2vh@post6.tele.dk>,
h2vh@post6.tele.dk (Hans H.V. Hansen) wrote:

> Næh, hvor??

tele.internet.news-service

> øh, nå - *sender* du så osse dine indlæg over alle tre servere?
> For ellers oplever du vel alligevel nedetid?? :)

Hvis den første server ikke svarer, bruger den bare den næste.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk