Matrox G450 og G550 - TV ind?
Fra : Tonni

Dato : 18-09-01 18:03

Hejsa.
Jeg vil høre om der er nogen af jer som har erfaring med disse kort.
Jeg bliver lidt forvirret når jeg kigger på edbpriser samt på Matrox'
hjemmeside.

Det jeg søger er informationen om tv indgang. På edbpriser kan man se at man
kan få et G450 med tv in/out plus tv tuner til 1018,-. Man kan ikke få nogen
G550 med tv in eller tv tuner.
Kigger man på matrox.com så står der under specifikationer for begge kort at
de har tv encoder. Hvad betyder så dette: er det bare en video indgang,
eller betyder det at der er antennestik på kortet med indbygget tvtuner?

Jeg vil blive glad hvis der var nogen som havde erfaringer med disse kort.
Jeg kunne godt finde på at købe et af dem, især hvis der var mulighed for at
bruge dem til at optage tv-programmer på.

Hvis ikke det er muligt på dem; kan man det på nogen af dem fra ATI? -
GeForce kort er udelukket pga.billedkvaliteten som skal være i top.

mvh Tonni

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-09-01 22:32

Kun Marvel kortet har tv tuner. Jeg tvivler lidt på at de andre har tv in,
men der kan jeg tage fejl.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jakob Thorsø

Dato : 21-09-01 14:36

Har selv et G550, og nej, der er ikke TV-in eller Tuner.
Fungere forøvrigt kanon sammen med min Sony F520

MVH jakob