Unlock 3310 Ikast?
Fra : Johannes Lund-Thomse~

Dato : 18-09-01 16:20

Harjsa, jeg er ret træt af Orange.....En eller anden i Ikast, eller omegn
der kan låse den op?
Skriv, evt oss hvis du bor samme sted og oss ønsker at få din telefin låst
op,men ikke har kunnet finde nogen i nærheden, så kan jeg jo se om der er
grobund for en forretning
-Johannes.

Fra : T.Madsen

Dato : 19-09-01 05:16

Hej
send mig en mail eller ring så klarer jeg den for dig
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

Johannes Lund-Thomsen <JLT@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9o7omm$mp0$1@sunsite.dk...

Fra : Johannes Lund-Thomse~

Dato : 19-09-01 14:36

Syns ikke rigtig Nr.Nebel/Randers er i nærheden af i Ikast. 80 km på cykel
er lidt for langt.
MVH Johannes

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 19-09-01 14:55

Johannes Lund-Thomsen skrev:

> [...]
> Skriv, evt oss hvis du bor samme sted og oss ønsker at få din telefin
> låst op,men ikke har kunnet finde nogen i nærheden, så kan jeg jo se om

Jeg er en tur i Herning i weekenden... ellers er det i Brande... men svar
venligst på mail...

/bm

--
Jeg unlocker din mobil telefon for 67,50 kr.
Jeg kan pt. unlocke Ericsson, Nokia og Sagem

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-09-01 18:40

19 Sep 2001 13:54:38 GMT, skrev Boris Mathiasen, på 18 linier, i
<Xns9121A197E27BorisMathiasenmailte@193.88.15.201>, :

>Jeg er en tur i Herning i weekenden... ellers er det i Brande... men svar
>venligst på mail...
Ja ja Boris sig nu til hvornår du kommer til Aarhus

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 19-09-01 21:18

Karsten Andersen skrev:

> Ja ja Boris sig nu til hvornår du kommer til Aarhus

Jeg bor jo i Skanderborg (Stilling)... det er 28 kr. med 107'ern...

/bm

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-09-01 08:38

19 Sep 2001 20:17:38 GMT, skrev Boris Mathiasen, på 13 linier, i
<Xns9121E2950E1A5BorisMathiasenmailte@193.88.15.201>, :

>Jeg bor jo i Skanderborg (Stilling)... det er 28 kr. med 107'ern...
tror jeg kan klare det for 20 kr. retur i bilen

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Lars Kristensen

Dato : 19-09-01 19:23

Hej Johannes!
Jeg ved ikke om du har fået min mail, men jeg kan ordne den for dig hvis
Viborg ikke er for langt væk.

Mvh. Lars

--
Unlock af alle Nokia modeller for 75,- plus porto
Kontakt 3523@12mail.dk Viborg(40629093)

Fra : Johannes Lund-Thomse~

Dato : 19-09-01 20:23

Tak for alle henvendelserne, det er sq fedt så godt den her nyhedsgruppe
fungere. Jeg får besøg af Boris i weekenden. Pænt farvel til Orange,
velkommen tilbage WorldOnline, og så får kæresten lige smidt en vibrator i
hendes 3210 samtidig. § Hyg jer!
MVH Johannes.

Fra : blinde

Dato : 25-12-01 22:29

Hej Johannes

Fandt du nogensinde nogen i Ikast og omegen - jeg bor i Herning og kune
godt bruge en gang unlock.

MVH
Kenneth

http://www.kandu.dk/