Ural wolf
Fra : Allan

Dato : 18-09-01 15:57

Hej allesammen
Jeg tænkte på om der var nogen af jer der herinde havde anskaffet jer en
Ural Wolf, altså sådan en russisk-bmw-chopper ting?
Det er mit indtryk at de er til at købe i Rusland for en rimelige penge, men
præcis hvad den koster er jeg ikke klar over, er der nogen der kender
prisen?
Hvordan udregnes afgift på nye cykler?
Allan
Yamaha RD 350

Fra : bwl

Dato : 18-09-01 16:26

"Allan" <abn@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> præcis hvad den koster er jeg ikke klar over, er der nogen der kender

180% af indkøbsprisen har jeg hørt noget om. En anden er ca 67-68 5 af den
pris de forhandles til herhjemme+ indkøbsprisen. dvs jo billigere du køber,
og kan finde en til tilsvarende herhjemme, des billigere får du maskinen.

Brian

Fra : bo

Dato : 19-09-01 03:48

http://www.md-texmo.de/default.htm
er tysk importør ... lidt over 12.000 dmark .... så et godt bud ligger i
omegnen af 100.000.- ... jeg ville til enhver tid smide lidt ekstra i og
købe en intruder 800 eller andet japanergrej i den prisklasse .... har læst
nogle rimelige horror historier online om ural/dnepr og deres finish, dele
der går i stykker fra en side af osv, men motoren skulle vist ikke være til
at slide op ...
en enkelt detalje ved wolf'en som jeg er vild med er at bremse/gear pedaler
er dobbelte, ie. både på highwaybar og almindelige fodstøtter ..... det
burde kopieres :)
kostede den omkring 50.000 ny herhjemme ville jeg overveje det ....
bo v - 86' intruder 750

Fra : bo

Dato : 19-09-01 03:49

Fra : Allan