Norton Internet Security
Fra : Amazing Pudding

Dato : 18-09-01 15:37

Beklager hvis dette har været diskuteret før. Jeg har installeret Norton
Internet Security 2002 på WinXP, og nu tager det en krig (10-20 sekunder) at
connecte til mailserveren. Nogen der har en løsning på dette, eller er det
bare noget jeg må leve med?

A.P.

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 19-09-01 10:55

"Amazing Pudding" <the_amazing_pudding@hotmail.com> wrote in message
> [...]
at
> connecte til mailserveren. Nogen der har en løsning på dette, eller er det

Kik i din log og se hvad der bliver blokeret og gå ind og giv dit mail
program tilladelser.

Mogens

Fra : Amazing Pudding

Dato : 19-09-01 13:01

> Kik i din log og se hvad der bliver blokeret og gå ind og giv dit mail
> program tilladelser.

Har fundet ud af det. Tak for hjælpen!

A.P.