Hvad er det??
Fra : Anomym_Doe

Dato : 18-09-01 13:28

Hej Alle sammen

Er der ikke en der kan fortælle mig hvad shuttle-run er??

Mvh
A_D

Fra : Alexandre

Dato : 24-09-01 13:11

http://www.dictionary.com/cgi-bin/dict.pl?term=shutle

hilsen
Alex

Fra : Anne-Marie og Leo

Dato : 29-09-01 19:26

Ja, efter at have rettet 'shutle' til 'shuttle' får man den forklaring,
at shuttle er kort 'frem-og-tilbage'-trafik, og det er da også rigtigt,
at busser i en fast, kort rute kaldes shuttlebusser. Shuttle-run er
altså løb frem og tilbage på den samme, korte strækning ? Nogle tjenere
må komme ind under kategorien, især sydpå

MVH Leo