Guide til indkøb af brugt mc ?
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 18-09-01 11:50

Hejsa

Tjae, nu er jeg kommet til at købe et MC-kort til min kæreste.
Nu varer det ikke så længe for hun skulle bestå prøven

Nu er næste problem her så. Hun får sku da ikke lov at køre på MIN suki
Så nu er jeg på jagt efter endnu en GS'er til hende.
Vi har faktisk også fundet en, en brugt en.

Så her kommer spørgsmålene:
Hvordan gør man sårn helt efter bogen når man køber en brugt mc privat ?
hvilke papirer skal være i orden, hvordan skifter man "navn" på ejeren
hvornår skal den synes
og svar gerne på alle de spørgsmål i selv kommer på

Mvh

Tim & Lene der har funder ud af at 1 suki ikke er nok

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-09-01 12:33

Hvis den er under 5 år skal den ikke synes.

Ellers skal I bare bruge reg. attest. Og du skal bruge et forsikringsbevis
fra jeres forsikringsselskab. Med de 2 ting i hånden, så er det bare at
henvende sig hos politiet, på motorkontoret. Så klare de resten.

Held og lykke med den.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 18-09-01 13:00

og tjek lige om der ikke er gæld i cyklen, for den kan godt være belånt og
hvis den tidligere ejer beslultter sig for ikke at betale på sit lån...kan
de komme og hente cyklen fordi de har pant i den.....så er det bare surt for
dig...

Lasse
CBR1000f & Karin & RS125

Fra : Jacob

Dato : 19-09-01 07:50

Der checkes for restgæld hos Bilbogen på telefonnummer 86 12 91 45. Der skal
opgive stelnummer eller registreringsnummer....

Jacob