Debitel unlock Nokia 3210
Fra : Nakel Andersen

Dato : 18-09-01 07:16

Skal man sende sin 3210 ind til Debitel, for at få den lukket op???
Det kræver de......

Fra : Spinner

Dato : 18-09-01 07:43

Jeg har to gange fået en telefon lukket op ved debitel - godt nok en
Ericsson T10 - uden at de har stillet spørgsmål...gennem telefonen!

Spinner

Fra : Richard Lassen

Dato : 18-09-01 09:01

Hej!
Du skal sende den ind ,da debitel har låst alle deres nokia 3210 med samme
kode.

m.v.h. Richard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-09-01 09:44

"Spinner" skrev:
> Jeg har to gange fået en telefon lukket op ved debitel - godt nok en
> Ericsson T10 - uden at de har stillet spørgsmål...gennem telefonen!

Ja - men lige 3210 skal altså ind og opereres hos Debitel.

Vistnok fordi alle 3210'er er låst med samme kode - og den vil de
meget naturligt ikke oplyse

Andre telefoner fra Debitel har forskellige koder - så dem vil de
gerne oplyse pr telefon !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-09-01 12:17

Hej
Ja den skal sendes ind til debitel da alle deres 3210'er er låst med den
samme kode og der kan godt gå meget lang tid inden du får telefonen retur
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

Nakel Andersen <nakel@post3.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ba6e74c$0$224$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Nakel Andersen

Dato : 18-09-01 17:27

Kan jeg så få den låst op på andre måder, ved at betale sig fra det... Jeg
bor på Midtfyn??

Fra : T.Madsen

Dato : 18-09-01 21:50

Ja ring eller send mig en email prisen kan du se her under og du kan jo
sende den til mig
mvh Thomas
--
[...]
---