Sidste chance for at se roadracing live i ~
Fra : Tommy

Dato : 18-09-01 01:43

På lørdag er det sidste chance for at se live RR i DK i år.

Der afholdes finaler i både RR Herning Open og DM

De foregår i Løgstør (Samme bane som RRN promotion day) og programmet er

som flg.:

Finale DM/DMU Cup og RRH-Open 50/85 og 125 cc std
1. Road Racing Herning
2. 22.09.01. Løgstør Køretekniske Anlæg
3. DM/DMU cup finale og Road Racing Herning Open Finale
4. Alle 50/85 cc og 125 cc std. klasser
5. DM/DMU Cup 1 løb pr. klasse a´ 20 omg.. RRHOpen 2 heat a´ 12 omg. Pr.

klasse
6. Teknisk kontrol: 7.30 Instruktion: 8.30. Træning: 8.45
7. 3. pokaler pr. klasse
8. DM/DMU cup: 50/85 cc junior kr. 200,-. Øvrige klasser kr. 300,-.
Ekstra klasse ½ pris.
Anmeldelse efter fristen plus kr. 150,-.
RRHOpen: 50/85 cc junior kr. 200,-. Øvrige klasser kr. 300,-. Ekstra
klasse ½ pris.
Anmeldelse efter fristen plus kr. 150,-
9a. Frist: 12.09.01.
9b. RRHerning, Øster Dørkenvej 11, 7323 Give. E-mail rrh@post10.tele.dk

9c . Indbetaling til RRHerning på giro 3 38 37 92, overførsel til reg.
nr. 1199 konto nr. 3 38 37 92 eller fremsendelse af crossed check.
10. BEMÆRK Kørerne skal have hver sin transponder. Kørere, der ikke har
egen transponder eller ikke har bestilt og betalt egen
transponder, vil blive afkrævet et beløb for leje af transponder. Nye
kørere kr. 75,-. Øvrige kr. 200,-.
Der vil være mulighed for overnatning i ryttergården fra fredag d.
2109.01 fra. Kl. 2000. Lørdag aften arrangeres der afslutningsfest for
50/85 og 125 cc std. sæson 2001. Pris kr. 60,- pr. person. Tilmelding
sammen med anmeldelse. Yderligere oplysninger på rrh@post10.tele.dk el.
tlf. 7573 5166.

Tag og kig forbi da RR altid er sjovt, især hvis det regner (Flere
afkørsler )

Tommy
Som vil gøre alt for ikke blive sidst....

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-09-01 17:31

"Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> wrote in message

> Tag og kig forbi da RR altid er sjovt, især hvis det regner (Flere
> afkørsler )

Enig
Så er der nok at lave til os officials *G*

> Tommy
> Som vil gøre alt for ikke blive sidst....

Heh!
Med mit flag, der kan jeg nok... *hehe*

Tommy - hva' kører du på??
Det ku' da vær' skæg' lige at stikke krydderne sammen deroppe

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Tommy

Dato : 18-09-01 22:36

Priller RS125 #55 OldBoys

Tommy

Morten Christensen skriver:

Fra : Mads Lund

Dato : 18-09-01 23:05

> Priller RS125 #55 OldBoys

På Tommys vejne skulle der have stået : "....#55.. replica"

det er mig på den gule der ligger ned.

Mads Lund
RS125RR #55

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-09-01 07:13

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
<hvPp7.6670$lk7.122782@news.get2net.dk>...
> "Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> wrote in message
>
> På Tommys vejne skulle der have stået : "....#55.. replica"

Hehehe, den falske #55.

--
Mikkel