Se samme mails under OS X og OS 9.2.dk?
Fra : Pernille & Peter

Dato : 17-09-01 21:37

Kan man læse samme mails under de respektive OS'er?
(Altså via Outlook Express 5 under OS 9.2 DK og Mail under OS X)?

Endvidere: Findes der andre carboniserede e-mail- OG newsreader programmer
til OS ?

Venligst Peter

Fra : Franz Berliner

Dato : 18-09-01 08:49

Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> Kan man læse samme mails under de respektive OS'er?
> (Altså via Outlook Express 5 under OS 9.2 DK og Mail under OS X)?

Du kan med Eudora 5.1 for OSX (beta). Den samme settings fil kan åbnes i
både 9.2 og X. Kører ganske fint her hos mig.

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-09-01 13:24

On Mon, 17 Sep 2001 22:37:04 +0200, Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> Endvidere: Findes der andre carboniserede e-mail- OG newsreader programmer
> til OS ?

PowerMail:
http://www.ctmdev.com/

-j