USA
Fra : Karsten Olesen

Dato : 17-09-01 21:36

Jeg så i TVavisen i aften,
at i MUSLIMERLANDE har de
sågar statuetter af a-bomber og raketter,
for at pådutte den lamme befolkning,
at det er djævlens (USA) værk...

I guder de er gamle, vamle og rigtig trælse...

Fra : Mr. D

Dato : 17-09-01 20:13

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9o5moq$49u$1@news.cybercity.dk...
> Jeg så i TVavisen i aften,
> at i MUSLIMERLANDE har de

Nej, det er i Pakistan

Og nej, det er ikke specielt muslimerne i landet, men præsidenten

> sågar statuetter af a-bomber og raketter,
> for at pådutte den lamme befolkning,
> at det er djævlens (USA) værk...

Nej, det er Indien, der er Djævelens værk

Mr. D

Fra : Erik

Dato : 17-09-01 21:48

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nej, det er i Pakistan
>
> Og nej, det er ikke specielt muslimerne i landet, men præsidenten

> Nej, det er Indien, der er Djævelens værk

USA er Djævelen

Erik

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 18-09-01 08:14

d. 17/09/01 22:47 skrev Erik på erik-larsen@get2net.dk i artiklen
eitp7.5483$lk7.114600@news.get2net.dk:

> USA er Djævelen

I religiøs betydning kan man vel ikke udnævne et bestemt land som værende
Djævelen eller Djævelens værk. Nationer er altid menneskers værk.

Hvis noget skal udnævnes til at være Djævelens værk, er det vi menneskers
livsstil. Derfor mener jeg, det er den materialistiske livsstil i den
vestlige verden, der er Djævelens værk, da den er i modstrid mod de kristne
budskaber om næstekærlighed og kærlighed til Gud. Samtidig er det
livsstilen, der skaber langt de fleste af de problemer, vi har i samfundet.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : MartiN

Dato : 18-09-01 09:15

Hørt! Godt gået...
--

Mvh, pmn.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 17-09-01 22:00

Mr. D <s-griis@post5.tele.dk> skrev

> Nej, det er Indien, der er Djævelens værk

Ak, ja. Igen et fuldstændig off topic indlæg. Det stilner vel af...

Og Mr D, jeg ved godt, det ikke var dig, der startede... Det passede bare så
godt at brokke sig efter din sætning

--
De bedste hilsner
Kevin Edelvang

"For øvrigt mener jeg, at folkekirken bør ødelægges!"

Fra : Mr. D

Dato : 17-09-01 21:05

Kevin Edelvang <barok@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9o5o9c$40q$1@sunsite.dk...
> Mr. D <s-griis@post5.tele.dk> skrev

> Ak, ja. Igen et fuldstændig off topic indlæg. Det stilner vel af...

Man kunne selvfølgelig have valgt at råbe "off Topic" med det samme, men
man kunne også prøve at afklare misforståelserne omkring
missilmonumenterne i Pakistan, så en hel gruppe mennesker ikke løb med
en halv vind

> Og Mr D, jeg ved godt, det ikke var dig, der startede... Det passede
bare så
> godt at brokke sig efter din sætning

Gør ikke noget. Jeg kan bære det

Mr. D