Klar lak og løse staferinger?
Fra : Miguel Herrmann

Dato : 17-09-01 20:50

Hej

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en '99 Honda fireblade. Og hold da
kæft hvor hvor er den bare sjov at køre på..
Desværre er den købt uden afgift og da jeg vil først betale afgiften til
næste år er jeg blevet nød til at få den staldet op indtil næste år. SUK! så
skal jeg gå tænke på den i et halvt år. Indtil da må jeg så nøjes med min
gamle '87 Kawa Gpz pram.
....Er der nogen der vil købe en GPz?

Nå, men det jeg ville spørge om var:
En af staferingerne/klistermærkerne har løftet sig lidt lige i en runding på
kåben. Hvad kan man gøre ved det? Kan man komme en smule epoxy lim under
mærket og holde mærket presset mod kåben natten over?
Er der nogle der har erfaringer med at give sine kåbedele/tank ekstra
klarlak? Hvor meget koster det? Hvordan foregår larkeringen? (rensning mm.?)
Nogle af staferingerne er i "spejl"-farve, bliver de grimme af at få
klarlak?

....måske sku' jeg ha' spurgt Leth?!...

Miguel
Fireblade (og Gpz)

Fra : Søren L Hansen

Dato : 17-09-01 22:00

"Miguel Herrmann" <miguel@miguel.dk> skrev i en > Er der nogle der har
erfaringer med at give sine kåbedele/tank ekstra
> klarlak? Hvor meget koster det? Hvordan foregår larkeringen? (rensning
mm.?)...måske sku' jeg ha' spurgt Leth?!...

pas nok på med for skrap lim, epoxy osv. Prøv med noget spraylim, f.eks. fra
3M. Og so står der noget her på denne site om lakering af stafferinger

www.tapeworks.com