Skabelsesforståelse gennem tider - efterly~
Fra : Andreas Falck

Dato : 17-09-01 19:31

Simon havde for nogen tid siden et indlæg hvori navne Nachmanides og
Maimonides blev nævnt i forbindelse med en debat om skabelsesdagene
længde.

Og det drejer sig ikke om indlæget fra den 17/8-2001, men længere
tilbage.

Indlæget gik lidt på samme tema som indlæget fra den 17/8-2001- jeg
kan desværre ikke længere finde dette indlæg.

Gad vide om Simon kunne overtales til at reposte det eller evt. sende
det til min mail-adresse, da jeg er i gang med et lidt større studie
omkring skabelsesforståelse gennem de sidste 2000 år.

Skulle der være andre der ligger inde med interessant materiale om
dette emne er jeg ligeledes interesseret. Mateialet kunne også bestå
af henvisninger til tidligere indlæg i denne gruppe, eller links,
eller kopier, til hjemmesider.

På forhånd tak!

"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
Læs om Syndfloden: http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-015.htm
Josef i Egypten: http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-079.htm

Fra : Ole Madsen

Dato : 18-09-01 13:17

Andreas Falck <Andreas.Falck@sda-net.dk> wrote in message

> [...]
> dette emne er jeg ligeledes interesseret. Mateialet kunne også bestå
> af henvisninger til tidligere indlæg i denne gruppe, eller links,

http://www.creationdays.dk

Ole