Andet multimedie
Hvor var det nu lige.... (PS)
Fra : Thomas K. Schwerdtfe~

Dato : 17-09-01 18:43

Hejsa!
Hvor var det nuge lige jeg så det henne....jeg skal lave en baggrund til en
hjemmeside...den skal "tiles" Men hvordan er det jeg gør det i PS 5.5? Jeg
så det for et stykke tid siden men har glemt det igen....smart! Jeg skal
have bløde overgange billed imellem...hvis i forstår....

På forhånd tak og med venlig hilsen
Thomas Schwerdtfeger

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 18-09-01 19:46

Hej

Umiddelbart vil jeg tro du bare skal loade billedet du vil bruge => Feather
kanterne kraftigt (husk at gemme transparency informationerne i en alpha
channel inden du lægger feather på -til brug for total markering som feather
laver rav i) => Selecter alt => Define pattern => Shft+Backspace i det nye
dokument => Vælg pattern fra listen => Voila (jeg har dog ikke selv
afprøvet det)

/PunisherOlsen

Fra : Thomas K. Schwerdtfe~

Dato : 19-09-01 18:36

Takker for hjælpen...lad os se om jeg kan finde ud af det.....tak

Mvh
Thomas

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 19-09-01 19:18

Hvis det går helt galt må du jo skrive...

--
..::PunisherOlsen::.